پنجشنبه 6 آبان 1395 - 0:44

آمار تأمل‌برانگیز از میزان کار مفید ایرانی‌ها/ اعتراض نماینده اصولگرا به سخنان کدخدایی/ دعوای تند و تیز مدیران ورزشی احمدی‌نژاد/ افزایش قیمت عمره تا ۶ میلیون تومان/ توان امروز سپاه به روایت فرمانده/ سوخت کارت سوخت!

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

باشگاه استقلال هزینه‌های بیمارستان را تقبل نکرد

منصور پورحیدری این روزها دوباره در بیمارستان ایرانمهر بستری است و شرایط خوبی ندارد.منصورخان که عضو هیات مدیره و به نوعی پدر معنوی استقلال است در بیمارستان ایرانمهر بستری است که یک بیمارستان خصوصی محسوب می شود. فریده شجاعی همسر پورحیدری در مصاحبه ای با روزنامه استقلال جوان گفته باشگاه قرار بود به جای پول قرارداد منصورخان، هزینه های بیمارستان را تقبل کند اما هنوز چنین اتفاقی رخ نداده است. او همچنین می گوید: علیرضا منصوریان شرایط تیم را به منصورخان اطلاع می دهد و او را از اوضاع تیم با خبر می سازد.

رای فراکسیون امید به وزرای پیشنهادی دولت قطعی نیست

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این فراکسیون هنوز تصمیم قطعی را پیرامون دادن رای اعتماد به گزینه های پیشنهادی دولت اتخاذ نکرده است و این موضوع منوط به جلسه روز دوشنبه فراکسیون با وزرای پیشنهادی دولت است.پارسایی درباره علت جایگزینی دانش آشتیانی به جای نجفی برای تصدی وزارت آموزش و پرورش از سوی دولت تصریح کرد: تا آنجا که ما هم اطلاع داریم نجفی خود مصّر بوده است که دانش آشتیانی برای حضور در وزارت آموزش و پرورش معرفی شود و این تصمیم به درخواست خود وی اتخاذ شده است.

آمار تأمل‌برانگیز از میزان کار مفید ایرانی‌ها

بر اساس گزارشی که در سال 1390 منتشر شد، سرانه مفید کار در ایران سالانه 800 ساعت است، در حالی که این میزان در ژاپن 2420 ساعت و در کره‌جنوبی 1900 ساعت است. همچنین این میزان در چین 1420 ساعت، آمریکا 1360 ساعت، ترکیه 1330 ساعت، پاکستان یک‌هزار و 100 ساعت، افغانستان 950 ساعت، آلمان 1700 ساعت، کویت 600 ساعت و عربستان 720 ساعت است.این مطلب در ایسنا منتشر شده است.

دیدار اعضای فراکسیون امید با رئیس جمهور

عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید مجلس از احتمال دیدار اعضای فراکسیون متبوع خود با رئیس جمهور خبر داد.عبدالکریم حسین‌زاده عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید از دیدار اعضای فراکسیون متبوع خود با حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور خبر داد و گفت: احتمالا این دیدار فردا (پنجشنبه 6 آبان)‌ برگزار می‌شود.وی درباره محور این دیدار گفت: در این جلسه درباره مسائل روز کشور بحث و تبادل نظر می‌شود.عضو هیئت رئیسه فراکسیون امید درباره اینکه آیا در جلسه با رئیس جمهور درباره وزرای پیشنهادی نیز تبادل نظر می‌شود، گفت: بنایی برای رایزنی برای وزرا در جلسه فردا نداریم البته فراکسیون با تشکیل 3 کمیته در حال بررسی برنامه‌های 3 وزیر پیشنهادی به مجلس است.

فساد 900 میلیاردی در پرونده تامین اجتماعی

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان را با مشکلات بسیاری تحویل گرفتیم گفت: در دولت قبل تنها در سه پرونده، حجم سوءاستفاده 900 میلیارد تومان بود.سید تقی نوربخش در مراسم بزرگداشت سوم آبان سالروز تصویب قانون بیمه همگانی که در سازمان بیمه سلامت برگزار شد، در این باره اضافه کرد: به عنوان مثال فردی در دوره قبل زمینی متعلق به سازمان را به ارزش 200 میلیارد تومان را به مبلغ 9 میلیارد تومان خریده بود و دو سال بعد، 200 میلیارد تومان معامله کرد. تنها در سه پرونده، حجم سوءاستفاده 900 میلیارد تومان بود.

واکنش نماینده تهران به اظهارات مدیرمسئول همشهری

علیرضا رحیمی که روز گذشته در جمع خبرنگاران به بیان نکاتی درباره نشست مجمع نمایندگان تهران با قالیباف و معاونان وی پرداخت، امروز نیزپس از پایان نشست علنی امروز مجلس نیز با حضور در جمع خبرنگاران نسبت به تکذیبه مدیرمسئول روزنامه همشهری و همچنین برخی دیگر از اظهارنظر‌ها درباره سخنان اخیر خود واکنش نشان داد. این نماینده مجلس گفت: به نظر می‌رسد مدیرمسئول روزنامه همشهری کمی شتاب‌زده وارد موضوع شدند و بهتر بود ابتدا از رییس و مسئولان خود در شهرداری تهران تحقیق کرده و سپس اظهارنظر می‌کردند. این نماینده مجلس گفت: مطلبی که روز گذشته از قول آقای قالیباف را اعلام کردم، مسئله‌ای بود که وی در حضور معاونان خود و حدود ۱۵ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد. این نماینده در ادامه گفت: در جلسه آن روز شهردار تهران برای اثبات صداقت خود، تعابیر بسیار تندتر از آنچه ما آن روز اعلام کردیم را به کار برد و علیه مدیرمسئول روزنامه همشهری از عباراتی استفاده کرد که ما به حرمت‌ این فرد از گفتن تعابیری که علیه وی به کار رفته بود خود داری کردیم و تنها درحد ابراز نفرت عنوان کردیم. ایلنا این خبر را منتشر کرد.

احتمال تغییر نام مجموعه «شهرزاد»

بر اساس شنیده‌ها عوامل سازنده شهرزاد طی هفته گذشته جلسه‌ای را با حضور علی اسدزاده مدیر عامل تصویر گستر پاسارگاد برقرار کردند تا در پی مشکلات به وجود آمده برای تهیه‌کننده این مجموعه صحبت‌هایی داشته باشند و تصمیمات پیش‌گیرانه‌ای را در صورت حل نشدن مشکلات‌پیش‌امده برای امامی تهیه‌کننده بگیرند. بر اساس این خبر در این جلسه که در آن مجری طرح عبدالله اسکندری و اسدزاده نیز حضور داشتند تصمیم گرفته شده است که اگر محمد امامی مشکلش حل نشد و قانون تصمیم بر ضبط اموال این تهیه‌کننده گرفت اسدزاده به عنوان تهیه‌کننده فصل دوم مجموعه شهرزاد معرفی شود و سرمایه‌ای که تا به این لحظه از سوی محمد امامی وارد این پروژه شده است بازگردانده شود و همچنین به دلیل اینکه شهرزاد به نام تهیه‌کننده به ثب رسیده است نامش را تغییر دهند. در نتیجه باید دید آیا با روند اتفاقاتی که برای امامی می‌افتد آیا نام شهرزاد تغییر خواهد کرد. در این صورت اولین لطمه را این پروژه که در میان مردم با استقبال فراوانی روبرو شده است می‌خورد باید دید عوامل این مجموعه در آن صورت چه تصمیماتی را می‌گیرند. فارس این خبر را منتشر کرد.

50 اسرائیلی درکنار داعش درسوریه می جنگند

روزنامه انگلیسی گاردین فاش کرد که حدود 50 شهروند رژیم صهیونیستی درسال های گذشته برای جنگیدن در کنار داعش به سوریه رفته بودند و اکنون برخی از آنان به فلسطین اشغالی بازگشته اند. پایگاه اینترنتی روزنامه گاردین در گزارشی به شرح زیر نوشت: یکی ازاین افراد سابارین زبیدت (Sabareen Zbeidt) است که 30 سال دارد وماه گذشته به همراه شوهر42 ساله اش ویسام (Wissam) وسه فرزند سه تا هشت ساله خود ازطریق فرودگاه بن گوریون تل آویو به فلسطین اشغالی بازگشتند. آنان یک سال درسوریه وعراق درکنار داعش جنگیده بودند واکنون پس ازیک سال جنگ با ارتش عراق وسوریه وزخمی شدن ویسام ازناحیه پا با دشواری از مرز سوریه با ترکیه عبور کردند وبه فلسطین اشغالی بازگشتند. ایرنا این خبر را منتشر کرد.

استانبول باید مرکز سازمان ملل باشد

اردوغان رییس جمهوری ترکیه در بیانیه‌ای مکتوب درباره هفتاد و یکمین سالگرد تاسیس سازمان ملل نوشت، استانبول باید مرکز سازمان ملل باشد. به نوشته روزنامه حریت، رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه گفته است: پس از آنکه ترکیه کمک مالی خود را در سال‌های اخیر به سازمان ملل بیشتر کرده حالا به دنبال این است که استانبول را مرکز سازمان ملل کند. استانبول می‌تواند اهداف و ماموریت‌های سازمان ملل را تحقق بخشد. وی در ادامه این بیانیه مکتوب آورده است: ما بر این باوریم که استانبول با تاریخچه خود، غنای فرهنگی، موقعیت استراتژیک و زیبایی‌های طبیعی می‌تواند همکاری مناسبی با سازمان ملل داشته باشد و اهداف و ماموریت‌های این سازمان را محقق کند. جهان بزرگتر از پنج کشور عضو شورای امنیت سازمان ملل است. رییس جمهوری ترکیه ادامه داد: ما تلاش‌های خودمان را برای تحقق این روند ادامه می‌دهیم. ترکیه یکی از مدافعان سازمان ملل است و به ارزش‌های آن احترام می‌گذارد چون این سازمان از زمان تاسیس اقدام به برقراری صلح و ثبات در جهان کرده و در روندهای میانجی‌گری در سطح بین‌الملل حضور داشته است. ایسنا این خبر را منتشر کرد.

ادعای پذیرش اعاده دادرسی مهدی هاشمی تکذیب شد

دادستان تهران در حالی که برخی رسانه‌ها روز گذشته به‌نقل از هاشمی رفسنجانی مدعی شدند با اعاده دادرسی مهدی هاشمی موافقت شده، دادستانی تهران این ادعا را تکذیب کرد. پیرو خبر برخی سایت‌های خبری مبنی بر پذیرفته شدن درخواست اعاده دادرسی مهدی هاشمی از سوی دیوان عالی کشور ، دادستان عمومی و انقلاب تهران صبح امروز این خبر را تکذیب کرد. جعفری دولت‌آبادی تصریح نمود: حسب پیگیری‌های صورت گرفته و اعلام رئیس دیوان عالی کشور، محکوم‌علیه درخواست اعاده دادرسی را به دیوان عالی کشور ارائه کرده، ولی تاکنون پذیرفته نشده است لذا خبر منتشره توسط برخی سایت‌های خبری مبنی بر پذیرفته شدن درخواست اعاده دادرسی وی، خلاف واقع است و تکذیب می‌شود. آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دیدار اخیر با اصحاب رسانه با اشاره به پرونده مهدی هاشمی گفت: خوشبختانه با اعاده دادرسی پرونده مهدی موافقت شد و در حال حاضر هم این پرونده روند خوبی را سپری می‌کند. پایگاه اطلاع‌رسانی دادسرای عمومی و انقلاب تهران این خبر را منتشر کرد.

هشدار سخنگوی کمیسیون امنیت ملی برای سفر به ترکیه

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس همچنین درباره ناامنی های ترکیه و عدم مسافرت ایرانیان به این کشور خاطر نشان کرد: کمیسیون امنیت ملی مجلس به طور مستمر تحولات کشورهای همسایه از جمله ترکیه را رصد می کند و درجلسات مختلف موضوعاتی را که در این باره مطرح می شود مورد بررسی قرار می دهد. نقوی حسینی تاکید کرد: در مقاطع خاص ما از کارشناسان حوزه های مختلف دعوت می کنیم تا از آنها توضیحاتی را پیرامون شرایط منطقه دریافت کنیم از این رو و با توجه به جلسات کمیسیون امنیت ملی مجلس در حال حاضر با توجه به ناامنی هایی که درترکیه وجود دارد و این امر قابل پیش بینی بود سفر هموطنانمان به این کشور صلاح نیست. وی افزود: تنها توصیه ای که ما می توانیم در این مقطع بر ای هموطنانمان داشته باشیم این است که از سفر به ترکیه خودداری کنند. سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس درباره اینکه آیا امکان اعمال محدودیت هایی برای سفر ایرانیان به ترکیه وجود دارد، تصریح کرد: ما در شرایط فعلی نمی توانیم به دلایل مناسبات خودمان با ترکیه اعمال محدودیتی رابرای شهروندانمان ایجاد کنیم ولی توصیه می کنیم در این مدت ایرانیان از سفربه ترکیه خودداری کنند. میزان این خبر را منتشر کرد.

دفتر اتحادیه اروپا در تهران لانه فساد غربی‌هاست

جواد لاریجانی، دبیر ستاد حقوق بشر با انتقاد شدید از پیشنهاد غربی‌ها برای تأسیس دفتری در تهران گفت: این دفتر اگر برای پیگیری موضوعات تجاری باشد مشکلی نیست ولی آنها عنوان کردند که به‌دنبال تأسیس این دفتر می‌خواهند با مدافعان حقوق بشر و NGOهای داخل کشورمان ارتباط نزدیک بگیرند تا از روند اجرای حقوق بشر در کشورمان اطمینان حاصل کنند لذا باید بدانند که دستگاه قضا قطعاً اجازه نمی‌دهد تا چنین لانه فسادی در ایران تأسیس شود.تسنیم این خبر را منتشر کرد.

اعتراض نماینده اصولگرا به سخنان کدخدایی

محمود بهمني نماينده مردم طالقان و ساوجبلاغ در واکنش به اظهارات اخیر سخنگو و دبیر شورای نگهبان مبنی بر استمرار نظارت بر نمایندگان در دوره 4 ساله نمایندگی‌شان، گفت: وقتي مي گوييم مجلس در راس امور است پس بايد در همه موارد اين در راس بودن را قبول داشته باشيم، اگر بخواهيم نهادي را به عنوان ناظر بر مجلس در نظر بگيريم بايد نهاد ديگري را براي نظارت بر آن نهاد نيز در نظر بگيريم كه يك دور تسلسل ايجاد مي شود. وي تاكيد كرد: مجلس يك مجموعه است و 290 نفر نماينده در آن هستند. قطعا شايسته نيست كه ما 5 الي 10 نفر را براي نظارت بر اين 290 نفر بگذاريم. چرا كه مجلس عصاره ملت است و اگر اين عصاره اشكالي دارد كه بايد نظارتي بر آن صورت گيرد،پس ما ايراد داريم كه چنين افرادي را انتخاب مي‌كنيم.خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.

دعوای تند و تیز مدیران ورزشی احمدی‌نژاد

پس از آنکه محمد عباسی، اولین وزیر ورزش ایران در مصاحبه‌ای گفت که ماموریت علی‌آبادی این بود که وقت‌کشی کند تا وزیر نتواند انتخابات را برگزار کند این‌بار علی‌آبادی در مصاحبه‌ای جواب سخنان عباسی را داده و گفت: این حرف اساسا دروغ، کذب و تهمت است که قابلیت پیگیری قانونی دارد، خوب است او تهمت خود را کامل کند و بگوید از طرف چه کسی این ماموریت به من واگذار شده! منشأ دروغ شما عشق به مدیریت کمیته ملی المپیک است که چون عملی نشده به شدت ناراحت هستید. عباسی گفته‌ تاخیر کردند تا وزیر نتواند انتخابات کمیته ملی المپیک را برگزار کند. برادر گرامی! برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک اصولا جزو وظایف وزیر نیست و وزیر فقط یک عضو ساده مجمع کمیته ملی المپیک است. برگزاری انتخابات کمیته ملی المپیک با هیئت اجرایی بوده و خواهد بود. بیان اینگونه مطالب ناشی از عدم شناخت شما از تشکیلات جهانی ورزش و عدم آگاهی از وظایف کمیته ملی المپیک و اعتبارات آن است. البته حق دارید؛ حدود 2 سال در ورزش بودید که آن زمان را هم صرف انتخابات مجلس شورای اسلامی و معرفی خودتان به جامعه کردید؛ بنابراین وقت کافی نداشتید تا ورزش را کامل بشناسید.کمیته ملی المپیک از جهت ساختاری عضو IOC بوده و اساسنامه قوانین و دستورالعمل‌هایش در آنجا تنظیم می‌شود و یک نهاد عمومی غیردولتی است که وزیر حق دخالت در آن را ندارد چه رسد به آنکه بخواهد انتخاباتش را برگزار کند.تسنیم این خبر را منتشر کرده است.

ذات نظام بانکداری ایران تفاوتی با نظام ربوی ندارد

غلامرضا مصباحی مقدم در اولین کنگره ملی – دانشجویی عملیاتی کردن اقتصاد اسلامی در بستر اقتصاد ایران که در دانشگاه امام صادق برگزار شد با بیان اینکه نظام بانکی به گونه‌ای است که نظام اقتصادی را با مشکل مواجه کرده است، گفت: ذات این نظام به گونه‌ای است که عملا تفاوت جدی با نظام بانکداری ربوی ندارد چرا که در برابر سود معین پول را از مردم گرفته و به سرمایه گذاران می‌دهد و خود ما به التفاوت را در ازای خدمات ارائه شده برمی‌دارد که این از نظر جوهر کار هیچ تفاوتی با نظام ربوی بانکی دنیا ندارد.فارس این خبر را منتشر کرده است.

مرتضوی که کشته‌های 88 را شهید می‌نامد چه پاسخی برای اعتماد مردم دارد؟

مسعود رضايي نماينده مردم شيراز در مجلس دهم در نطق ميان دستور خود گفت: وظيفه همi اركان كشور حفظ سرمايه اجتماعي و اعتماد مردم است اما متاسفانه براساس آنچه در گذشته رخ داد،‌ بخشي از اين اعتماد از ميان رفت. مردم در دولت قبل شاهد گم شدن دكل نفتي و فسادهاي اقتصادي چند ميلياردي بودند. لازمه بازگشت اين اعتماد اجتماعي، شفاف سازي است. اين نماينده مجلس دهم با اشاره به اظهارات سعيد مرتضوي و شهيد خواندن كشته شدگان اتفاقات 88 ، اظهار كرد‌: آن آقايي كه 5 سال پيش مي‌گفت افراد كشته شده در سال 88 محكوم هستند اما الان مي‌گويد كه شهيد هستند، چگونه مي‌خواهد پاسخگوي اعتماد خدشه دار شده مردم باشد؟ در چنين شرايطي بايد شاهد برگزاري دادگاه علني و پاسخگويي مجرماني كه اعتماد عمومي را خدشه دار كردند، باشيم. خبرآنلاین این خبر را منتشر کرد.

آقای سلیمی نمین مبارزه شما با فساد مثل فعالیت‌هایتان در انجمن حجتیه بود

غلامحسین کرباسچی در نامه جدید که به عباس سلیمی نمین نوشته می‌گوید: چرا در مورد دیگران که رسیدگی شده و جرمی که مورد نظرتان است اثبات نشده، چشم بسته و بدون سند و با اقرار به نبودن سند، مدعی جرم می‌شوید ولی در مورد نامزد مورد حمایت خودتان که همه اسنادش منتشر شده تا تشکیل و صدور حکم از دادگاهی که نه به بار است و نه به دار، دفاع مطلق می‌کنید؟ شما خیلی نگران نباشید خبری از رسیدگی نیست که شما را به زحمت موضع‌گیری بیندازند. آسوده سر بر بالین بگذارید. جالب اینکه وقتی دیده‌اند این دفاع خیلی گرانتر از آن که فکر کرده‌اند برایشان تمام شده نوشته‌اند: “مطمئن باشید کارنامه بیش از سه دهه عملکرد رسانه‌ای‌ام در مقابله با فساد را به‌سهولت نخواهید توانست با توسل به توهین و افترا مخدوش سازید.” عرض می‌کنم همین یک مورد دفاع از بذل و بخشش‌های 2200 میلیاردی که لاأقل ادعا شده است برای سه دهه که هیچ اگر سه قرن هم با فساد مقابله می‌کردید، آن را جبران و باطل می‌کرد !ضمن اینکه برای هرکسی که این ادعای آقای سلیمی را بشنود و وضع امروز فساد را ببیند ضمن دعای وافر بجان ایشان که اینقدر کارنامه مؤثری درمبارزه با فساد داشته‌اند واقعا بفکر فرو می‌ر‌ود که اگر عملکرد سی ساله ایشان نبود چه وضع اسفناکی پیش می‌آمد…. من که نمی‌دانم شما سی سال چه مبارزه ای با فساد کرده‌اید و چه دستآوردی داشته‌‌اید ولی می‌خواهید بدانید چرا این سی سال مبارزه با فسادتان ثمری نداشته؟ چون این مبارزه هم دقیقا مثل همان فعالیتهایتان در انجمن حجتیه بوده تماما ذهنی و بی‌نتیجه خودتان هم این را آخر کار فهمیدید و به همین دلیل هم سال ١٣٥٦ و در اوج نهضت انقلاب همه آن را رها کردید و سال‌ها به انگلستان کوچ فرمودید… تسنیم این خبر را منتشر کرده است.

درخواست جدید برخی نمایندگان از روحانی

در جلسه علنی امروز نامه ۱۶۹ نماینده مجلس به رئیس جمهور درباره اجرای اصلاحیه قانون بودجه ۹۵ مبنی بر بخشودگی سود وام های تا ۱۰۰ میلیون تومان با شرایط خاص، قرائت شد.

در این نامه خطاب به رئیس جمهور آمده است:«احتراما نظر به اینکه در قانون اصلاحیه بودجه سال ۹۵ درباره تسهیلات تا سقف یک میلیارد ریال (یکصد میلیون تومان) مقرر شده است که در صورت پرداخت اصل وام توسط تسهیلات گیرندگان، سود آن از محل تجدید ارزیابی دارایی های خارجی بانک مرکزی تامین شود و با توجه به اینکه اعتبار قانون تا پایان سال جاری است و بانک ها تاکنون مصوبه مذکور را اجرایی نکردند و مردم عزیز در تماس های مکرر با نمایندگان خواستار عملیاتی شدن این قانون و تسویه وام دریافتی خود هستند، خواهشمند است دستور لازم را برای اجرای این قانون صادر فرمایید.»

توان امروز سپاه به روایت فرمانده

سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه، صبح امروز در مراسم افتتاحیه نخستین دوره تحصیلی دانشجویان دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام حسین(ع)، گفت، توان امروز سپاه با دوران دفاع مقدس قابل مقایسه نیست و می توان گفت حداقل ده برابر سال آخر جنگ است.

افزایش قیمت عمره تا ۶ میلیون تومان

بنا بر خبر دریافتی، حجت‌ الاسلام‌و‌المسلمین قاضی عسگر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت،در جمع کارگزاران حج و زیارت استان خراسان شمالی درباره برپایی حج عمره، اظهار داشت: در مورد عمره هدف برگزاری است، اما سعودی‌ها اعلام کرده‌اند، افرادی که برای بار دوم به این سفر مشرف می‌شوند، باید مبلغ دو هزار ریال عربستان، در حدود ۱۹ میلیون ریال ایران، پرداخت کنند. نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: قانون جدید دولت عربستان برای افزایش هزینه صدور ویزا بر قیمت حج عمره تأثیرگذار است. با این وضع قیمت عمره حدود ۵۰ یا ۶۰ میلیون ریال می‌شود، بنابراین مردم نیز استقبال نمی‌کنند.

سوخت کارت سوخت!

١٠٠‌میلیارد تومان هزینه تجهیز جایگاه‌های بنزین به سامانه هوشمند هدر رفت.روزنامه شهروند نوشت: «کارت سوخت در حالی کم‌کم ١٠ ساله می‌شود که روزهای سرگردانی را پشت سر می‌گذارد. حالا مردمی که به شوق سهمیه‌های ٦٠ لیتری بنزین ماهانه کارت‌های سوخت را یک ابزار ضروری می‌دانستند، با تک‌نرخی شدن بنزین و حذف سهمیه‌ها خود را از قید به همراه داشتن کارت‌هایی که دیگر هیچ امتیازی برایشان نداشت، رها کرده‌اند و به سوخت‌گیری با کارت جایگاهداران بسنده می‌کنند.

پاسخ چمران به سعید زیباکلام

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به نامه زیباکلام آورده است: انتشار غیر قانونی و غیر شرعی نامه محرمانه و مقدماتی بازرس سازمان بازرسی، مقدمه حرمت شکنی شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=205809
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما