سه شنبه 4 آبان 1395 - 23:19

اولتیماتوم تند استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدیران استانی

همان قانون که حکم مدیرکلی زده همان قانون اجازه عزل داده و باید از این به بعد ملاحظه شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرگونه انتصاب و جابه‌جایی با هماهنگی استاندار و وزارتخانه مربوطه خواهد بود، بنابراین مدیران باید قانون انتصابات را رعایت کنند.

به گزارش بویرنیوز، سید موسی خادمی عصر امروز در جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد که با حضور محمد حسین مقیمی معاون وزیر کشور برگزار شد با اشاره به اقدامات برخی مدیران در خصوص انتصابات اظهار کرد: هر مدیرکلی که در استان بخواهد منصوب شود طبق مصوبه شورای اداری باید وزارتخانه مربوطه با استاندار هماهنگ کند اگر اختلافی بین استاندار و وزیر شد باید معاون اول بین این دو را حل کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تأکید بر اینکه در استان اگر بین مدیرکل و فرماندار اختلاف نظر شد مدیرکل حق ندارد برود کاری کند، گفت: تا الان به خاطر اینکه حوزه‌ها را تضعیف نکنیم سعی کردیم مسائل را حل کنیم و باید روال طی شود؛ لذا اگر مدیرکل با فرمانداری اختلاف نظر دارد باید به استانداری مراجعه کند تا استانداری بین مدیرکل و فرماندار نظارت و نظر دهد.

خادمی با تأکید به مدیران کل دستگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد تبیین کرد: این قانون است همان قانون که حکم مدیرکلی زده همان قانون اجازه عزل داده و باید از این به بعد ملاحظه شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بخشنامه ابلاغی معاون اول رئیس جمهور در خصوص استفاده بهینه از امکانات و کاهش هزینه‌ها بیان کرد: بخشنامه جدید معاون اول بسیار مهم است.

خادمی ادامه داد: وضع مالی دولت خوب نیست و محدودیت‌های جدیدی لحاظ شده مثلا 50 درصد انرژی باید کاهش پیدا کند، همایش‌ برگزار نشود و بخشنامه محدود کننده جدی است که باید اجرایی شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بانک‌ها در خصوص تسهیلات طرح رونق باید همکاری لازم را داشته باشند، گفت: با مدیرعامل بانک‌ها صحبت کردیم و تعدادی مدیران بانک‌ها تعویض خواهند شد لذا بقیه باید همکاری کنند.

خادمی در ادامه با تأکید بر اینکه چراغ پروژه‌ها نباید خاموش شود، بیان کرد: پیمانکاران را قانع کنید که کارها را انجام دهند، چراکه دولت در هر شرایطی پول پیمانکاران را پرداخت خواهد کرد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت تهیه عملکرد سه ساله دولت تدبیر و امید تاکید کرد و گفت: گزارش عملکرد سه ساله دولت در اکثر استان‌ها تهیه کردند و در کهگیلویه و بویراحمد در حوزه گزارش‌دهی ضعیف بوده است.

وی در پایان چنین توضیح داد: در همایش توسعه روستایی کشور استان کهگیلویه و بویراحمد به دلیل عدم عملکرد دستگاه‌ها وضعیت خوبی نداشت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=205729
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بویراحمد گفت:

    استاندار عزیز گزارش دهی ضعیف نبوده ، عملکردی در این سه سال نبوده که گزارش دهند . بنده های خدا را باید تشویق کنید رویشان نبوده چیزی بگویند .

  2. عطاالله مهدی پور گفت:

    جناب استاندار عزیز انتخاب مدیران در استان ما سیاسی است به همیین دلیل هر مدیری خود تصمیم می گیرد عمل می کند وای به حال مردم 

  3. محمود گفت:

    اقای استاندار چرا شما در خصوص عزل و نصب ها اقتدار نشان نمی دهید؟ چرا نمایندگان باید دخالت کنند؟ کجای کار نماینده تعیین عزل و نصب ها میگنجه؟

  4. شاهین گفت:

    می خواهند مسائل سیاسی را در عزل و نصبها دخالت دهند.باید به فکر خدمت رسانی به مردم بود.سیاست آب و نان برای مردم نمی شه.

دیدگاه شما