سه شنبه 4 آبان 1395 - 23:15

واکنش برخی از کارخانه داران یاسوج نسبت به خرید جنجالی کارخانه سنگ شکن توسط شهرداری

چرا این ظلم را به ما روا داشته است و ارزش کارخانه ما را پایین آورده است چرا که کارخانه ایشان تنها کارخانه دلی بجک است که کارخانه اسفالت دارد.

پس از انتشار حواشی جلسه شورای شهر یاسوج مبنی بر خرید کارخانه سنگ شکن و آسفالت شهرداری یاسوج و اظهارات تنی چند از اعضای شورای شهر یاسوج و همچنین شهردار اسبق یاسوج چند تن از کارخانه داران سنگ شکن یاسوج با فصلی نو تماس گرفتند و اظهارات خود را بیان کردند.
به گزارش فصلی نو،سید کرامت تقوی گفت:من هم در جاده اصفهان کارخانه سنگ شکن دارم و با توجه به اینکه بارها کارخانه آقای رمضانی را نز نزدیک مشاهده کرده ام اعتقاد دارم که آقای رمضانی ظلم بزرگی در حق ما روا داشته است و با این قیمت نرخ کارخانجات ما ره نیز پایین آورده است .
تقوی گفت:قیمت تمام شده این کارخانه بدون زمین ۴ میلیارد تومان است و کارخانه من که مشابه کارخانه آقای رمضانی است  را زیر ۱۰ میلیارد تومان قیمت گذاری نخواهم کرد و معتقدم صحبت های آقایان و قیمت اعلام شده توسط معترضین بیشتر به تصویه حساب شخصی شباهت دارد.
رحمان آشنا دیگر کارخانه دار سنگ شکن یاسوج نیز با فصلی نو تماس گرفت و اظهار داشت:من از قیمت پیشنهادی اقای رمضانی تعجب کردم و مطوئن هستم در آینده ایشان پشیمان خواهد شد.
آشنا که سمت نایب رییس خانه معدن را برعهده دارد می گوید:صحبت های دوستان معترض هیچگونه وجاهتی ندارد و امتیاز گرفتن  و رفع معارض برای کارخانه مصیبت های فراوانی دارد .
وی اضافه کرد:من علیرغم اینکه کارخانه ام در  دارشاهی واقع شده است به هیچ عنوان حاضر نمی شوم کارخانه ام را به این قیمت و یا ۴۰ درصد بالاتر از قیمت ذکر شده بفروشم.
قاسیمان از دیگر کارخانه داران سنگ شکن در یاسوج بود که با فصلی نو تماس گرفت و اذعان داشت: کارخانه من در مجاورت کارخانه آقای رمضانی واقع شده است و به هیچ عنوان قیمت ارائه شده توسط آقای رمضانی برای ما مقبول نیست و اعلام می کنم که اقای رمضانی می توانست بیشتر از این مبلغ طی یک سال بدون فروش کارخانه درامد زایی داشته باشد.
قاسیمیان عنوان کرد: از دیشب که متوجه شدم که ایشان کارخانه را به این قیمت فروخته است از دست ایشان بسیار عصبانی شدم که چرا این ظلم را به ما روا داشته است و ارزش کارخانه ما را پایین آورده است چرا که کارخانه ایشان تنها کارخانه دلی بجک است که کارخانه اسفالت دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=205726
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما