سه شنبه 4 آبان 1395 - 14:58

معاون استاندار: کاهش 1.3 درصدی نرخ بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از کاهش 1.3 درصدی نرخ بیکاری در استان با مشارکت دستگاه‌ها خبر داد.

به گزارش بویر نیوز، مجید محنایی پیش از ظهر امروز در نشست کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید در خصوص انسداد حساب‌های مدیران عامل برخی واحدهای صنعتی و تولیدی استان گفت: انسداد حساب مدیران و قطع برق کارخانجات و واحدهای صنعتی استان خط قرمز مدیریت استان است.

معاون امور اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: هدف از تشکیل نشست‌های کار گروه تسهیل و رفع موانع تولید هم رفع مشکلات واحدهای است و دستگاه‌های اجرایی استان نهایت همکاری خود را با این کار گروه در جهت دستیابی به اهداف انجام دهند.

وی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته نرخ بیکاری استان حدود 1.3 درصد کاهش یافته که این آمار با همکاری دستگاه‌ها به دست آمده و در ادامه به بهبود بیشتر وضعیت بیکاری همکاری کنند.

این مسؤول در ادامه بیان کرد: رتبه استان در حوزه رفع موانع تولید از 31 به 28 رسیده است که تلاش‌های مدیریت ارشد استان در بهبود رتبه استان نقش داشته است.

محنایی تصریح کرد: علی‌رغم تلاش‌های انجام شده استان همچنان در رتبه‌های آخر رفع موانع تولید است که می‌طلبد در زمان باقیمانده تا پایان سال بانک‌ها با جذب تسهیلات اعتبارات رفع موانع تولید از این فرصت به خوبی استفاده کنند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: برخی از بانک‌های که قادر به پرداخت تسهیلات به واحدها نیست که دلایل کافی را به دبیرخانه ستاد ارائه کنند.

وی عنوان کرد: بانک‌ها تا روز پنج‌شنبه جاری نامه‌ای به امضای استاندار ارسال کنند و عملکرد خود را به بانک مرکزی ارائه کنند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: بانک‌ها تبصره 26 قانون بودجه را سریعا به کار گیرند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=205671
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. بیکار گفت:

    دروغ تو روز روشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاه شما