یکشنبه 2 آبان 1395 - 16:58

شهردار یاسوج: اهدای زمین جهت احداث مرکز دیالیز به خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی- شهردار یاسوج از اهدای یک قطعه زمین جهت ساخت مرکز دیالیز به مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد از سوی شهرداری این شهر خبر داد.

 به گزارش بویرنیوز، پیش از ظهر امروز نشست مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد با شورای شهر و شهردار یاسوج در این شهر برگزار شد.

محمدعلی جاوید در این نشست، اظهار کرد: در همه حوزه‌ها مشکلات زیادی وجود دارد که نیاز به همکاری و مشارکت دارد.

شهردار یاسوج، سلامت را از مهم‌ترین حوزه‌های مورد توجه در جامعه عنوان کرد و بیان داشت: علی‌رغم همه کارهای انجام شده در این حوزه، باز هم نیاز به کار و تلاش بیشتری در این حوزه وجود دارد.

وی ادامه داد: هرچند فراگیر کردن و فرهنگ‌سازی در برخی زمینه‌ها هنوز در استان جا نیفتاده و شاید کاری سخت باشد، اما می‌توان با مشارکت مسوولان و دستگاه‌های مختلف این کار را در جامعه انجام داده و توسعه داد.

این مسوول، توجه به سلامت و ارتقای آن در جامعه را نیز یکی از مسایل مهم دانست و بیان کرد: باید همه دست به دست هم داده و با همکاری مجمع خیرین سلامت این موضوع را در جامعه فرهنگ‌سازی و فراگیر کنیم.

جاوید با بیان اینکه شهرداری یاسوج تاکنون همکاری‌های خوبی در همه زمینه‌ها با دستگاه‌ها و ادارات داشته است، گفت: در حال حاضر نیز شهرداری آمادگی همکاری با مجمع خیرین سلامت جهت کمک به توسعه سلامت و ارتقای آن در جامعه را دارد.

شهردار یاسوج با عنوان اینکه توجه و توسعه سلامت یکی از دغدغه‌های مهم شهرداری است، گفت: در همین خصوص زمینی را به مساحت 500 متر مربع از طرف شهرداری یاسوج جهت احداث مرکز دیالیز در اختیار مجمع خیرین سلامت استان قرار خواهیم داد.

وی با بیان اینکه شهرداری آماده هر گونه همکاری در حد توان و قانون به مجمع خیرین سلامت استان است، تصریح کرد: امیدواریم با اهدای این زمین بتوانیم گام موثری در راستای ارتقای سلامت استان برداریم.

جاوید اضافه کرد: بابت صدور پروانه ساختمانی این مرکز حتی یک ریال از مجمع خیرین نمی‌گیریم، تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت جهت ساخت مرکز دیالیز از پرداخت هزینه پروانه ساخت معاف است.

شهردار یاسوج، یادآور شد: هر پروژه خیرسازی که مجمع خیرین داشته باشد شهرداری یاسوج نیز آمادگی همکاری در خصوص برخی کارها مانند صدور پروانه با آنها را دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری یاسوج تاکنون از روند توسعه هیچ پروژه درمانی جلوگیری نکرده است، گفت: اگر در مواردی مانند ساخت بیمارستان جدید مواردی پیش آمد به دلیل عدم ساخت پارکینگ و پیش‌بینی محل پارک خودروها بود.

جاوید، وجود و داشتن دغدغه مدیران را لازمه توسعه و پیشرفت استان دانست و گفت: تا دغدغه و نگرانی در مورد موضوعی وجود نداشته باشد پیگیری و حل مشکلی نیز اتفاق نخواهد افتاد.

شهردار یاسوج، ادامه داد: پس باید همه دست به دست هم داده و با اقدامی مشارکتی در خصوص فرهنگ‌سازی و فراهم آوردن زمینه حضور خیرین در امر سلامت تلاش و همت خود را به کار گرفته و به توسعه استان کمک کنیم.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=205477
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما