یکشنبه 2 آبان 1395 - 10:05

سخنان تلخ رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج درباره وضعیت این مرکز

با توجه به نقش بی‌بدیل این دانشگاه در ایجاد اشتغال و تربیت نیروی مورد نیاز بازار و نیز ضرورت توجه بر تاکیدات مقام عظمای ولایت مبنی بر اقتصاد دانش بنیان و تولید علم بویژه علمی که در خدمت جامعه، صنعت و بازار کار باشد، لازم است مسئولان در سطح کلان نگاه ویژه‌تری به این دانشگاه داشته باشند وبا حمایت های نرم افزاری و سخت افزاری در ارتقای کمی و کیفی این دانشگاه بکوشند.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج گفت: برخی از تجهیزات و امکانات این آموزشکده مربوط به‌‌‌ همان ابتدای تأسیس این آموزشکده بوده که هم اکنون سن آن‌ها از سن دانشجویان بیشتر است.

به گزارش بویر نیوز، فرزانه آرامش اظهار داشت: در صورتی تجهیزات و امکانات کارگاه‌های آموزشی مناسب نباشد، دانشجویان مهارت‌های لازم را یاد نمی‌گیرند و این در واقع به تحصیلات دانشجویان ضربه می‌زند.

139508011813275619002844

وی به تبیین سیاست‌ها و مأموریت‌های دانشگاه فنی و حرفه‌ای پرداخت و افزود: دانشکده فنی و حرفه‌ای به عنوان دانشگاه نسل سوم، تقاضا محور و کارآفرین فعالیت می‌کند.

آرامش با اشاره به کمبود‌ها و مشکلات آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج، افزود: آموزشکده‌های فنی و حرفه‌ای در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، کارآفرینی و کنترل بیکاری نقش بی‌بدیلی دارند.

رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمدخواستار رفع نیاز‌ها، برطرف شدن مشکلات و ارتقای وضعیت آموزشی و فیزیکی آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران شد.

آرامش تصریح کرد: با توجه به نقش بی‌بدیل این دانشگاه در ایجاد اشتغال و تربیت نیروی مورد نیاز بازار و نیز ضرورت توجه بر تاکیدات مقام عظمای ولایت مبنی بر اقتصاد دانش بنیان و تولید علم بویژه علمی که در خدمت جامعه، صنعت و بازار کار باشد، لازم است مسئولان در سطح کلان نگاه ویژه‌تری به این دانشگاه داشته باشند وبا  حمایت های نرم افزاری و سخت افزاری در ارتقای کمی و کیفی این دانشگاه بکوشند.

وی تصریح کرد: دانشگاه فنی و حرفه‌ای به عنوان یک دانشگاه نسل سوم بتواند همگام و همسو با منویات مقام معظم رهبری و برنامه‌های روشنگر دولت تدبیر و امید، به ماموریت و رسالت علمی‌اش جامه عمل بپوشاند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=205446
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما