شنبه 1 آبان 1395 - 10:26

اقدام جالب اینستاگرام برای جلوگیری از خودکشی

اینستاگرام ابزار جدیدی را معرفی کرده است که می تواند کاربران را از اقدام به خودکشی حفظ کند. با این ابزار قادر خواهید بود تا پست های مشکل ساز و مشکوک به آسیب پذیری را گزارش کنید تا گزینه های پشتیبانی برای فرد مورد نظر ارسال شوند.

زمانی که فردی در شرایط سخت و یا حتی در خطر آسیب رساندن به خود قرار دارد، گاهی اوقات اولین نشانه های اقدامات خطرناک، در شبکه های اجتماعی بروز می کنند. اکنون با استفاده از این ابزار جدید، اینستاگرام قادر است به شما کمک کند تا در صورت مشاهده  چنین علایمی، به طور ناشناس مداخله کرده و گزینه هایی را مبنی بر پشتیبانی فعال کنید.

به این ترتیب که وقتی شما پستی را که موجب نگرانی تان شده است گزارش می کنید، آن فرد پیغامی را با این مضمون دریافت می کند: “یک نفر یکی از پست های شما را دیده و فکر می کند که احتمالا در روزهای سختی قرار گرفته اید. اگر نیاز به پشتیبانی و کمک دارید، ما آماده کمک هستیم.” سپس گزینه هایی مثل صحبت کردن با یک دوست، ارتباط با خطوط تلفنی و یا دریافت توصیه را برای فرد نمایش می دهد.

بد نیست بدانید که اینستاگرام برای ساکنان ایالات متحده و بریتانیا که نیاز به کمک فوری دارند، تمهیدات دیگری مانند شماره تلفن اضطراری هم در نظر گرفته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=205352
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما