جمعه 30 مهر 1395 - 19:59

افشاگری های بیسابقه امام جمعه گچساران؛ پته خیلی‌ها را روی آب می‌ریزد

وی تاکید کرد: به این آقایانی که کاسه گدایی در دست گرفته‌اند و به دنبال امام جمعه هستند می‌گویم مطمئن باشید امام جمعه بعد از حجازی که بیاید پته خیلی‌ها را روی آب می‌ریزد.

حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلای این شهر برگزار شد به ذکر مطالب مهمی پرداخت.

به گزارش بویرنیوز، امام جمعه گچساران در بخشی از سخنان خود با اشاره به سفر دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان گچساران گفت: دوستان و نمازگزاران زمانی که دکتر لاریجانی آمدند به عنوان امام جمعه این شهرستان و محرم اسرار مردم و کسی که مشکلات را می‌داند مشکلات این شهر را گفتم.

وی گفت: در سابق هم زمانی که مهندس بورد مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب به گچساران آمد و یکبار هم زمانی که وزیر کار به این شهر آمد مشکلات را گفتیم که بعضی از دوستان ناراحت شده‌اند.

خطیب جمعه گچساران ادامه داد: امروز خطاب به آقای لاریجانی می‌گویم در گچساران یک نفر بیکار نداریم، ما هیچ مشکلی نداریم، ما اینجا هیچ فقری نداریم.

حجازی با طعنه ادامه داد: حتی دوستانی که می‌گویند در سال‌های آینده به اعتبارات ملی نیازی نداریم من امروز می‌گویم ما همین الان هم هیچ نیازی نداریم.

وی خطاب به رسانه‌ها گفت: بعضی دوستان که سایت دارند و بعضا وصل به جریان خاصی هستند به صورت گزینشی اخبار را کار می‌کنند.

حجازی افزود: امام جمعه وظیفه دارد که مشکلات را بگوید و این چیزی است که بر گردن من است.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: بعد از انتقادهایی که داشته‌ام بعضی کاسه گدایی در دست گرفته‌اند و می‌گویند آقا می‌آیید امام جمعه شهر ما بشوید که امروز خطاب به آنها می‌گویم امام جمعه یک طلبه است، نه قدرت دارد و نه پول و هیچ چیزی در اختیارش نیست.

وی گفت: آیا امام جمعه گچساران نباید مشکلات مردم را بگوید من به این آقایان عرض می‌کنم اینگونه نیست که حجازی تا آخر عمرش باید امام جمعه گچساران بماند اما به شما می‌گویم شما خیال می‌کنید آن نفر بعد از حجازی دیگر هیچ نمی‌گوید.

وی تاکید کرد: به این آقایانی که کاسه گدایی در دست گرفته‌اند و به دنبال امام جمعه هستند می‌گویم مطمئن باشید امام جمعه بعد از حجازی که بیاید پته خیلی‌ها را روی آب می‌ریزد.

حجازی گفت: من خیلی وقت‌ها حجب و حیا می‌کنم و چیزی نمی‌گویم و اگر هم بخواهم بگویم در خطبه نماز جمعه نخواهم گفت بلکه روبرو و چهره به چهره در مقابل خواهم گفت تا مردم مقایسه کنند.

وی ادامه داد: حجازی پول نمی‌گیرد و با نان و پنیر هم می‌سازد.

حجازی خاطرنشان کرد: می‌گویند چرا از ولایت دم می‌زند که به آنها اعلام می‌کنم شرعا وظیفه دارم از ولایت بگویم.

امام جمعه گچساران تصریح کرد: می‌گویند چرا مشکلات مردم را می‌گویید که به آنها می‌گویم شرعا وظیفه دارم که بگویم و باید هم بگویم و تاکنون و این لحظه نیز در خیلی جاها حیا کرده‌ام که چیزی نگفته‌ام.

وی گفت: به آقایان هم می‌گویم هر زمان که شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه و مردم تشخیص دادند که حجازی باید برود خواهم رفت اما بدانند من تا آخرین نفس حیدری‌ام، فاطمی‌ام، حسینی‌ام و لحظه‌ای از ولایت دست بر نخواهم داشت و به این آقایان هم می‌گویم کاسه گدایی را بیشتر بچرخانید.

حجازی خاطرنشان ساخت: حجازی آماده است اما اگر فکر می‌کنید می‌توانید در روحیه من خللی ایجاد کنید نمی‌توانید و اما آن موقع خیلی از چیزها گفته می‌شود که خیلی از افراد شناخته می‌شوند.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=205315
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. فرزامی گفت:

    با سلام.و تشکر از امام جمعه محترم  اما ای کاش در مورد اینکه دولت قبل چه بلایی سر این مملکت اورده  هم بگویید 

  2. محمد گفت:

    خداییش این ایمه جمعه فقط دارند روی اعصاب مردم ومسیولین اجرایی دولت روحانی لگد میزنند این آقایان درآن دوره هشت ساله طلایی احمدی نژاد کجا بودندچرا یه کمی یه اپسیلمی در مورد اختلاسها صحبت نمیکنند

  3. سجاد.ح گفت:

    باسلام..اظهارات بسیار دقیق وهوشمندانه ای ایراد کردین.کسانی که کامنت دراکثرخبرها کامنت درج می کنند درمورد دولت قبل این تنها بهانه ای درخصوص سرپوش نهادن به اختلاس ها و ضعف دولت فعلی است.دولت سابق با تدبیر خود کسب درامد و هزینه میکرد اگر دردولت فعلی ادعایی درخصوص کمبود اعتباروجود دارد پس اختلاس هایی که روزانه اعلام می شود چیست؟؟صندوق ذخیره فرهنگیان ،بانک ملت ،صندوق توسعه ملی وهم چنین حقوق های میلیونی در کدامین دولت بوده؟؟ چرا مدیری که عزل می شود یعنی عملا حکم حقوقی  فرد جدید بایدبا حقوق عادلانه ای باشد ولی متاسفانه فرد جدید هم حقوقی به مثابه سابق در بانک ها دریافت می کنند.وعده صد رور تحول اقتصادی توسط کدامین نامزد ریاست جمهوری عنوان گردید؟از طرفی مدعیان دولت بروضع نابسامان سابق و تحویل ویرانه ای توسط دولت سابق  حرف به عمل می آورند واز طرفی برطرف کردن وضعیت را در صد روز قلمدادمیکنند.کدامین عقل سلیمی این چنین اظهاراتی را می پذیرد؟اگر ان همه ویرانی را دولت سابق به دولت کنونی به ارث میگذارند برطرف شدن آن در سه ماه امکان پذیرخواهدبود؟؟
    دولت راستگویان به بزرگترین دروغ گویان تاریخ تبدیل شده اندوتاریخ پیرامون وضعیت فعلی کشور قضاوت خواهدکرد.
    والسلام

  4. ناشناس گفت:

    فقط اینو میدونم که مداحان و ایمه جمعه خیلی دارن سیاسی میشن و معصومیت مذهبی این مراسمات رو دارن کم می کنن

  5. ایرج گفت:

    حضرت اقا ، امام جمعه محترم شما خیال میکنی که فقط و فقط شما ولای و فاطمی هستید.نه قربان همه این مردمی در این کشور زندگی میکنند ولایتمدار و پیرو خط رهبر و شیعه و فاطمی و حیدری هستند.اما کسی که تریبون در اختیار دارد و اجازه اعتراض دارد حتما هم باید بتواند راه کار بدهد تا مردم از فقر بیرون روند جنابعالی که فقط اعتراض میکنید اون هم اعتراض همرا ه با نا امیدی.جنابعالی نمایند ولی فقیه در این شهرستان هستید به جای اعتراضهای یک طرفه اگر واقعا دلتون برای مردم میسوزد بیایید و یه طرحی  یا راهکاری پیسنهاد بدهید و همکار نماینده و بقیه مسولین شوید و همه با هم کمک کنید تا جوانها  مشغول شوند  و گر نه  همه ما خوب میدانیم که بیکار هستیم .جنابعالی که بیکار نیستی و حال و روز بیکاران را هم ان طور باید نمیدانید ما که خود بیکاریم خوب میدانیم که چه و ضعی داریم .اما فقط شعار که مشکل ما را حل نکرده و نخواهد حل کرد. با تندی و تیزی هم راه به جایی نخواهیم برد .اگر وا قعا  برای جامعه بیکار نگرانید درد دل ما را به بالا بفرمایید و از طریق تهران و ریاست جمهوری پیگیری فرمایید و گر نه در گچساران مشکلات را بیان کردن سودی ندارد. خداوند توفیقتان فرمایند.

  6. خواهر گفت:

    جناب آقای ایرج خان مگه متوجه نشدی امام جمعه دقیقا مشکلات شهرهای الخصوص بیکاری را در مقابل مسئول کشوری به زبان آورد ظاهرا به مذاق آقایان خوش نیامد.پس بیخود امام جمعه را متهم نکنید بعضی نمی خواهند مشکلات گچساران حل شود

  7. همشهری گفت:

    امام جمعه هم مشکلات شهر علی الخصوص بیکاری رو به دکترلاریجانی گوشزد کردند ظاهراض به مذاق بعضی خوش نیامد

دیدگاه شما