جمعه 30 مهر 1395 - 13:44

پاسخ رئیس جمهوری به نامه استعفای سه وزیر

  حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری در نامه های پذیرش استعفای سه وزیر کابینه دولت یازدهم تاکید کرد که حرکت دولت در مسیر تحقق سیاست ها و برنامه های اعلام شده، گسترش آگاهی مردم و خدمات شایسته تر به آنها با قوت ادامه خواهد یافت.

به گزارش بویر نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهوری در پاسخ به نامه استعفای علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن پذیرش استعفا و قدردانی از خدمات وی نوشت: علیرغم این واقعیت که اختیارات و امکانات آن وزارتخانه در حوزه فرهنگ تناسبی با مسئولیت و توقعات جامعه از آن ندارد، لیکن حرکت سه سال اخیر آن در مسیر درست گسترش آگاهی مردم، ایجاد فضای احساس امنیت و آزادی برای اهل فرهنگ، و شکوفایی خلاقیت ها در تبیین ارزش های اسلامی- ایرانی بوده است؛ و دولت با قوتِ تمام و با سرعتی بیشتر در این مسیر حرکت خواهد کرد.
حسن روحانی در پاسخ به نامه استعفای علی اصغر فانی وزیر پیشین آموزش و پرورش نیز ضمن قدردانی از تلاش های صمیمانه وی در سه سال گذشته نوشت: ترمیم کابینه در حوزه فرهنگی و اجتماعی برای تحقق اهداف بلند نظام اسلامی و خدمت شایسته تر به مردم با توانی بیشتر و سرعتی افزون تر در همین مسیر خواهد بود. بی شک همکاری جمع عظیم معلمان و فرهنگیان عزیز کشور، سرمایه اصلی دولت در این راه است.
رییس جمهوری در نامه جداگانه دیگری در پاسخ به نامه استعفای محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، با پذیرش استعفای وی نوشت: خداوند بزرگ را شاکرم که علیرغم مشکلات و محدودیت های فراوان در سه سال گذشته، پیروزی های فراوان در عرصه های مختلف بین المللی از جمله میدان های ورزشی را نصیب ملت ایران کرده است. تلاش ها و برنامه ریزی های جنابعالی و همکارانتان در تحقق سیاست های دولت در وزارت ورزش و جوانان و کوشش های افتخارآفرین ورزشکاران غیورمان در این دوره، شایسته تقدیر و سپاسگزاری است.
به گزارش بویر نیوز، رییس جمهوری ضمن پذیرش استعفای سه وزیر یادشده با هدف ترمیم کابینه ، روز چهارشنبه 28 مهرماه در احکام جداگانه ای سرپرست های سه وزارتخانه آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان را منصوب کرد.
براساس این احکام سیدمحمد بطحایی به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش، سید عباس صالحی به عنوان سرپرست وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سید نصرالله سجادی به عنوان سرپرست وزارت ورزش و جوانان منصوب شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=205307
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما