پنجشنبه 29 مهر 1395 - 23:12

رتبه جالب کهگیلویه و بویراحمد در سرشماری اینترنتی/ درصد مشارکت کننده گان استان از کلان شهرها پیشی گرفت

گروه اجتماعی سرشماری 95 متفاوت تر از گذشته و به دو صورت اینترنتی و حضوری برگزار می شود.

به گزارش «بویر نیوز»، سرشماری 95 متفاوت از گذشته و به دو صورت اینترنتی و حضوری در حال برگزاری است و مرحله اینترنتی آن تنها تا فرداشب ادامه دارد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در خصوص رتبه کهگیلویه و بویراحمد در زمینه مشارکت مردم در سرشماری الکترونیک به خبرنگار بویرنیوز گفت: هم اکنون رتبه 8 کشوری را داریم و این درحالیست از استان هایی همون فارس پیشی گرفته ایم و میزان ثبت نام الکترونیک به نسبت جمعیت استان یک رکورد محسوب می شود.

139408131307418296449304

حسن نوروزی بیان داشت: نتایج سرشماری منبع خوبی برای برنامه ریزی ها و گام های توسعه ای محسوب می شود.

وی بیان کرد: برای برنامه ریزی های عمرانی چه در شهر و چه در روستاها، پیش بینی و نیاز سنجی صحیح جامعه دسترسی به این اطلاعات ضروری است.

نوروزی تصریح کرد: اطلاعات جامع بر اساس ترکیب سنی، جنسیتی، تحصیلی و مواردی از این دست قطع به یقین راه گشای مدیران در تصمیم گیری های اصولی و کارآمد خواهد بود و مردم هم باید بدانند از اطلاعاتشان صرفا در این حیطه ها استفاده می شود.

به گزارش بویرنیوز، درصد مشارکت مردم استان کهگیلویه و بویراحمد به نسبت جمعیت رقمی بیش از 50 درصد را نشان می دهد که استان را پیشرو تر از کلان شهرهایی همچون شیراز و در رتبه 8 قرار داده است.

گفتنی است؛ سرشماری اینترنتی دو بار و نهایتا تا ساعت 24 جمعه 30 مهر تمدید شده و بلافاصله پس از آن مراجعه حضوری آمارگیران درب منازل آغاز خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=205228
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما