پنجشنبه 29 مهر 1395 - 20:28

آیت‌الله ملک‌حسینی: دانش‌آموزان و فرزندان جامعه باید برای آینده پیچیده و پرخطر تربیت شوند

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: فرزندان جامعه باید برای آینده پیچیده و پرخطر تربیت شوند.
به گزارش «بویر نیوز»، آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی ظهر پنجشنبه در همایش پیوند اولیاء و مربیان افزود: در زمان کنونی هر روز شبهات زیادی ارائه می شود و این شبهات در آینده نیز بیشتر می شوند و این ضرورت توجه به تربیت بچه های این جامعه را برای آینده پرخطر بیشتر می کند.

وی بیان کرد: وظیفه انجمن اولیا و مربیان و آموزش و پرورش در این زمینه بسیار سخت‌تر از گذشته است.

آیت الله ملک حسینی با بیان اینکه باید پیام دین به بچه های امروز برسد، اظهار کرد: اگر فکر و باورهای بچه های ما را دزدیدند، بازپس گیری آن خیلی سخت است.

وی تاکید کرد: باید از فرزندان جامعه مراقبت کرد و قبل از اینکه به سرقت بروند، آنها را با مفاهیم و ارزشهای دینی آشنا کرد و نگه داشت.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری همچنین انسان را موجودی متفکر، مسئول ومتعهد دانست و گفت: تفکر بی مسئولیت معنایی ندارد و بی ارزش است.

وی همچنین با بیان اینکه وقتی خدا برای انسان ارزش قائل است او را مکلف می کند و به او مسئولیت می دهد، گفت: تفکراتی که انسان را بدون اختیار و یاد دارای اختیار محض می دانند، بهره ای از اسلام نبرده اند.

آیت الله ملک حسینی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اگر دانش لازم و تعهد پیوسته و لازم در انجمن اولیا و مربیان وجود نداشته باشد حرکت‌ها عقیم می‌ماند.

وی تاکید کرد: به همین دلیل اعضای انجمن‌ها باید خود را به این دو سلاح برای موفقیت در حوزه کاری مجهز کنند

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=205207
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما