سه شنبه 27 مهر 1395 - 18:11

آخرین وضعیت جاده پاتاه-دهدشت از زبان معاون عمرانی استاندار/اقدام ماندگار آب و فاضلاب روستایی در بویراحمد(+تصاویر)

پروژه راه پاتاوه – دهدشت 67 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با جذب اعتبارات وعده داده شده تا پایان 96 شاهد افتتاح کامل این مسیر خواهیم بود.

گروه اجتماعی- پروژه راه پاتاوه – دهدشت 67 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و با جذب اعتبارات وعده داده شده تا پایان 96 شاهد افتتاح کامل این مسیر خواهیم بود.

به گزارش بویرنیوز، معاون عمرانی استاندار به همراه مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد از پروژه آبرسانی لوداب و راه پاتاوه به دهدشت بازدید و در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته در این دو پروژه قرار گرفتند.

SONY DSC

تقدیر معاون استاندار از اهتمام آب و فاضلاب روستایی در آبرسانی به روستاها

در این بازدید پژمان نیک اقبالی آبرسانی روستاهای لوداب را یکی از طرح های بزرگ و گره گشای شهرستان بویراحمد بیان و اظهار داشت: با تکمیل این پروژه روستاهای زیادی در لوداب از بن بست کم آبی خارج می شوند.

معاون عمرانی استاندار با تقدیر از اهتمام آب و فاضلاب روستایی در آبرسانی به روستاهای استان، بیان داشت: با تکمیل آبرسانی لوداب شاهد برخورداری قریب به 67 روستا با جمعیتی بیش از 7000 نفر از نعمت آب شرب خواهیم بود که اقدام بزرگی است و ما تاثیر آن را در دورترین روستاهای این منطقه شاهد خواهیم بود.

SONY DSC

پروژه پاتاوه – دهدشت، 67 درصد پیشرفت دارد

وی همچنین به پیشرفت 67 درصدی پروژه راه پاتاوه-دهدشت اشاره کرد و افزود: در آخرین جلسات ما در وزارت راه و شهرسازی قرار شد دفتر مقام معظم رهبری 50 میلیارد تومان به این پروژه کمک کند، که در صورت تخصیص،20 میلیارد آن در 95 و مابقی در 96 جذب خواهد شد.

نیک اقبالی تصریح کرد: همچنین 200 میلیارد تومان هم برنامه و بودجه و وزارت راه و شهرسازی قول داده اند که طی دو سال 95 و 96 به این پروژه تزریق شود و انشالا امیدواریم با تحقق این بودجه ها تا پایان 96 شاهد بهره برداری کامل از این مسیر هستیم.

SONY DSC

مردم لوداب تا پایان سال 95 از مسیر پاتاوه-دهدشت استفاده خواهند کرد

معاون عمرانی استاندار با اشاره به اینکه قطعه 2 پروژه در حد فاصل روستاهای سرچنار تا لوداب که بسیار هم سخت گذر بود تمام عملیات اصلی اش پایان یافته، افزود: در این بخش از کار قریب به 83 درصد پیشرفت فیزیکی شاهدیم و طبق زمانبندی در صورت تحقق بودجه لازم مردم منطقه لوداب تا پایان سال جاری از این جاده استفاده خواهند کرد.

18 مجتمع بزرگ آبرسانی روستایی در کهگیلویه و بویراحمد

در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی با اشاره به 18 مجتمع بزرگ این شرکت در زمینه تامین آب روستاهای استان، بیان کرد: با بهره برداری از پروژه بزرگ آبرسانی لوداب قریب به 67 روستای این منطقه با جمعیتی بالغ بر 7 هزار نفر، از بن بست کم آبی و بی آبی خارج خواهند شد.

SONY DSC

فیض الله پاسره بیان داشت: این پروژه بیش از 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اعتبارات نیز به خوبی جذب شده و با این روند در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری از این طرح آبرسانی خواهیم بود.

 وی افزود: در سالهای گذشته در بخشی از منطقه که به میان لوداب معروف است با 3 ایستگاه پمپاژ با هزینه های گزاف آبرسانی میشد که با تکمیل این طرح این نقیصه هم برطرف خواهد شد.

برخورداری بیش از 100 هزار نفر از آب پایدار در روستاهای استان

پاسره با اشاره به لجاظ همه اقدامات ایمنی لوله گذاری این پروژه به خصوص در تونل های مسیر طرح، بیان کرد: برای تابستان نیز تدابیر ویژه دیدیم و پمپ قوی پیش بینی شده که در فصل گرم سال از افت فشار آب و قطعی جلوگیری می کند.

مدیرعامل آبفار عنوان کرد: قریب به 38 میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی به استان تخصیص یافت که از ره آورد آن پروژه های بزرگ آبرسانی در همه روستاهای کهکیلویه و بویراحمد پیش بینی، عملیاتی و یا در حال مطالعه و واگذاری به پیمانکار است و با تکمیل آنها شاهد انقلاب و جهشی در آبرسانی روستایی خواهیم بود . جمعیتی بیش از 100 هزار نفر در این پروژه ها از نعمت آب شرب پایدار برخوردار می شوند.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=204912
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. لوداب قهرمان گفت:

    درود بر مهندس نیک اقبال و مهندس راستاد که بفکر مردم لوداب هستند
    امیدواریم با پیگیرهای دکتر نیک اقبال ۲۲بهمن ۹۵ شاهد افتتاح این پروژه حیاتی  برای مردم لوداب باشیم

  2. لوداب-صمد گفت:

    افرین  مهندس نیک اقبال  درود برشما
    تا لوداب  جاده را باز کنید  تا  دعا گوی شما باشیم
    منتظریم  امسال نوید خوبی به  مردم قهرمان  لوداب  بدهید

  3. سلام بر بویرنیوز گفت:

    درود. بر. مهندس نیک اقبال  ومهندس راستاد
    جاده لوداب را باز کنید

  4. علی گفت:

    درود بر. مسولین

  5. بویرنیوز قهرمان درود گفت:

    اقا دستتون درد نکنه امیدواریم اینبار قولتون قول باشه مهندس جان
    نیک قبال عزیز  مردم لوداب ۲۳سال چشم انتظار هستند
    یاعلی 

  6. پدرام رخشان گفت:

    درود بر بویرنیوز مسول محترم سایت
    ایشالله با پیگیری های مهندس نیک اقبالی ودکتر خادمی
    و مهندس راستاد و مدیرکل راه
    جاده تا دو ماه دیگر جاده تا لوداب افتتاح بشه
    ایشاله این سری حرف عمل باشه و بعداز20سال
    افتتاح بشه

  7. نظری گفت:

    امیدوارم آب رسانی لوداب هرچه زودتر تمام بشه و اگر راه هم به بهره برداری برسه تا اخر 95 واقعا اقدام مانگاری خواهند بود ممنون از خدمات جمهوری اسلامی

  8. کارشناس شمو مطهری گفت:

    از سایت بویرنیوز تشکر میکنیم
    که صدای مردم فقیر لوداب را به گوش  ناشنوای مسؤلین بی خیال میرسانند
    اینجا مردمانی فقیر که هنوزنیازهای اولیه را ندارند
    آقای زارعی اقای خادمی اقای نیک اقبال تا کی میخایین امروز و فردا بکنید
    بفکر لوداب باشید
    تا عمر سیاسیتون اجازه میده جاده را باز کنید حداقل یه کاری است برای  مردم لوداب،
    اما چشمم آب نمیخوره  
    سپاس از بویر عزیز با چاپ مطاب

  9. انتظار تا پایان سال 95 گفت:

    تشکر وقدردانی از سایت بابت چاپ مطلب “بازم دنا….بازم اخبار جدید وعده وعید های الکی چقد مردم لوداب انتظار افتتاح جاده وتونل باشن امیدوارم اىن بار وعده مسئولین عملی باشة تا ازدعای مردم بی نصیب نباشید..مسئولین محترم تونل باز بشه بقیه جاده هدیه به دکترروحانی

  10. حسین جهان گفت:

    درود  بر مهندس نیک اقبال  کاردان . ما مردم  بخش لوداب  هیچ گاه شما را فراموش نخواهیم کرد . 

  11. ناشناس گفت:

    درود بر مهندس پاسره كه همه اين زحمت هاروى دوش ايشون هست

  12. لوداب سرنوشت ساز گفت:

    درود بر خادمی و نیک اقبال،بزرگترین خدمت در حق مردم لوداب بازگشایی این جاده است جمعیت 50هزاری لوداب رسیده به 8هزار منطقه داره خالی میشه واقعا

دیدگاه شما