دوشنبه 3 آبان 1395 - 12:42

خطری که با افتتاح پل سوم بشار خودنمایی می کند!(+تصاویر)

پل زردک به واسطه عرض کم و ایمنی پایین، هم اکنون نیز محل حادثه خیزی محسوب می شود که این را واژگونی ها و تصادفات رخ داده در مسیر این پل به خوبی گواهی می دهند.

گروه اجتماعی- پل زردک یاسوج جایی است که با افتتاح سومین پل بشار قطع به یقین ترافیک بیشتری را به خود خواهد دید.

به گزارش بویرنیوز، با تکمیل پل سوم بشار و ورود آن به چرخه ترافیک گره کور ترافیکی شهر یاسوج به خصوص در فصول گردشگرپذیر سال تا حدودی مرتفع خواهد شد.

با وجود مزیت های بیشمار افتتاح پل سوم بشار اما در نقطه دیگر و در نزدیکی این پل ماجرا طور دیگری است و با شلوغ شدن مسیر پل سوم و افزایش ترددها از پل زردک به خوبی به حساسیت موضوع پی خواهیم برد.

SONY DSC

پل زردک به واسطه عرض کم و ایمنی پایین، هم اکنون نیز محل حادثه خیزی محسوب می شود که این را واژگونی ها و تصادفات رخ داده در مسیر این پل به خوبی گواهی می دهند.

به گزارش بویرنیوز، بدون شک مسئولان امر باید با اتخاذ تدابیر کلی و همه جانبه، اقداماتی را در راستای ایمن سازی این پل در نظر بگیرند تا خدای ناکرده با افتتاح پل سوم بشار و شلوغ شدن مسیر شاهد حوادث ناگوار در این پل نباشیم.

گفتنی است پل زردک در نزدیکی شهر یاسوج و در مسیر نقاره خانه قرار داده که راه فرعی خودروها برای ورود به بزرگراه یاسوج اصفهان، یاسوج به شیراز و گچساران و روستاهای چنارستان به شمار می رود.

SONY DSC

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=204843
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. الف گفت:

    یعنی تنها مشکل ایمنی جاده های همین پل هست؟؟؟؟
    اینم مطئنا ی قضیه ای داره!!!!

  2. نوربخش خضوعی گفت:

    یا سلام خدمت دوست گرامی نویسنده، به نظر بنده پل زردک نقطه پرحادثه ای هست و می بایست اصلاح گردد، اما مشکل اصلی پل سوم بشار یاسوج ، پل زردک نیست ، بلکه انتقال گره کور از ورودی پل دوم به نقطه اکبر آباد می باشد، در واقع همشهریانی که از طریق اکبر آباد و از روی پل زردک عبور می کردند، سریعتر به پل زردک می رسندو تعداد این کار بران تعدادی نیست که مشکل اساسی درست کند( اما مشکل هست) و فعلا علی الحساب، برای درمان موقت می بایست ، فلکه قبل از فلکه اکبر اباد باز شده تا از انتقال همه حجم ترافیک به نقطه سه راهی( فلکه امبراباد) جلوگییری شود. اما در کل ساخت پل سوم به تنهایی مشکلی را حل نخواهد کرد ، باید پل سوم به پل تقاطع غیر همسطح سرابتاوه( تنگ کناره) وصل شود. از نویسنده کمال تشکر را دارم.

  3. ... گفت:

    خطری نیست
    چون به این زودی ها این پل افتتاح نخواهد شد.

  4. ب گفت:

    پل سوم بشار دیگر مردم را خسته کرده هر روز دو ماه دیگر ولی عملا هیچ کاری مسئولین و نماینده نمی کند

  5. ناشناس گفت:

    مسولان ما همیشه این گفته را آویزه گوش خود کرده اند که

    : چو فردا شود فکر فردا کنیم

  6. رضابی باک گفت:

    به قول آقای دکتر نیکبخت اگر روزی یک سانتی متر روی پل دوم بشار کار می کردندحالا شش پل روی رودخانه بشار ساخته شده بود وهیچ مشکلی برای مردم .وجود نداشت وتوسعه شهر یاسوج بهتر واصولی ترانجام می گرفت

دیدگاه شما