شنبه 30 دی 1391 - 0:10

فريب دختران دم‌بخت!

بویرنیوز:

متهم با اشاره به نحوه كلاهبرداري‌هاي ميليوني‌اش گفت چندي پيش در پي آشنايي با چند دختر جوان و جلب اعتمادشان به بهانه ازدواج، فريبشان دادم و با دريافت مداركشان براي اين افراد از بانك دسته چك گرفته و در ادامه چند چك‌ بدون امضا از آنها گرفتم و بي‌آن‌كه به خواستگاري‌شان بروم، متواري شدم.

به گزارش افکارنیوز به نقل از جام جم آنلاين، مردي كه با معرفي خود به عنوان مهندس راه‌سازي و مسئول خريد ادارات و سازمان‌هاي مختلف شهر مشهد با ارائه چك‌هاي بي‌محل از مغازه‌داران و كشاورزان كلاهبرداري مي‌كرد، از سوي پليس دستگير شد.متهم، دختران دم‌بخت را هم به بهانه ازدواج فريب مي‌داده و با گرفتن چك‌هاي بدون امضا از آنها متواري مي‌شده است.

سرهنگ بيدمشكي، رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي از دستگيري يك كلاهبردار هزار چهره خبرداد و به خبرنگار ما گفت: رسيدگي به اين پرونده هنگامي در دستور كار پليس آگاهي قرار گرفت كه مردي با حضور در اين مركز عليه فردي به اتهام كلاهبرداري ميليوني شكايت كرد.

در تحقيق از شاكي كه صاحب يك فرش‌فروشي است، معلوم شد مردي با معرفي خود به عنوان مهندس راه‌سازي چند بار به مغازه وي مراجعه و پس از جلب اعتمادش، هشت تخته فرش خريده و در ازاي مبلغ آن يك فقره چك شش ميليون توماني پرداخت كرده است.

بيدمشكي افزود: در ادامه مشخص شد، شاكي هنگام نقد كردن چك، متوجه بلامحل بودن آن شده است.

متهم، كارمند شركت واهي بود

وي تصريح كرد: در پي اين شكايت تحقيقات پليس براي دستگيري مرد كلاهبردار آغاز و مشخص شد شركتي كه متهم خود را كارمند آنجا معرفي مي‌كرده، وجود ندارد.

رئيس پليس آگاهي خراسان رضوي افزود: در حالي كه تحقيقات براي دستگيري اين مرد شياد آغاز شده بود، چند روز بعد مرد كشاورزي با حضور در مركز پليس، عليه مرد كارمندي به اتهام كلاهبرداري شكايت كرد.

مرد كشاورز نقره‌داغ شد

بيدمشكي خاطرنشان كرد شاكي به پليس گفت مردي كه خود را مسئول خريد يكي از اداره‌هاي دولتي معرفي مي‌كرده، در قبال خريد شش تن پياز به او چك بانكي بلامحل داده كه وي در مراجعه به محل كار مرد شياد متوجه شده او كارمند آنجا نبوده و كلاهبردار است كه در ادامه با اطلاعات به دست آمده از اين دو شاكي و چهره‌نگاري رايانه‌اي از متهمان فراري معلوم شد، تصاوير متعلق به يك نفر بوده و او در هر دو كلاهبرداري نقش داشته است.

وي يادآور شد: در ادامه افراد ديگري هم با حضور در مركز پليس، شكايت‌هاي مشابهي عليه همين كلاهبردار فراري ارائه كردند و جستجوها ادامه يافت تا سرانجام چند روز پيش ماموران انتظامي مخفيگاه مرد هزار چهره را در يكي از محله‌هاي جنوبي مشهد شناسايي و او را دستگير كردند.

متهم با انتقال به پليس آگاهي با معرفي خود به نام محمدرضا (سي و شش ساله)، به كلاهبرداري از مردم اعتراف كرد.

اعتراف به فريب دختران دم‌بخت

متهم با اشاره به نحوه كلاهبرداري‌هاي ميليوني‌اش گفت چندي پيش در پي آشنايي با چند دختر جوان و جلب اعتمادشان به بهانه ازدواج، فريبشان دادم و با دريافت مداركشان براي اين افراد از بانك دسته چك گرفته و در ادامه چند چك‌ بدون امضا از آنها گرفتم و بي‌آن‌كه به خواستگاري‌شان بروم، متواري شدم.

كلاهبرداري با چك‌هاي دزدي

در مرحله بعدي تحقيقات مشخص شد، متهم با چك‌هايي كه از دختران جوان گرفته به سراغ مغازه‌داران و كشاورزان ‌رفته و با معرفي خود به عنوان مهندس و مسئول خريد شركت‌ها و اداره‌هاي معتبر و در ازاي خريد لوازم، چك‌هاي بلامحل پرداخت كرده و متواري شده است.

بنابر اين گزارش، متهم با اعتراف به كلاهبرداري حدود ۱۱۲ ميليون تومان از مغازه‌داران و كشاورزان مشهدي، با قرار قانوني روانه زندان شد. تحقيقات تكميلي از متهم براي مشخص شدن ديگر جرائم وي ادامه دارد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=20455
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما