چاپ این برگه

حال و روز ناخوشایند ورزشگاه میلیاردی یاسوج(+تصاویر)

گروه اجتماعی- ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج یکی از چندین و چند پروژه بزرگی بود که در دولت گذشته در این استان ساخته شد و از پروژه‌های به اصطلاح مهر ماندگار در دولت قبل بود.

به گزارش بویرنیوز؛ روند فرسایشی ساخت این ورزشگاه هم برای خود قصه‌ای طولانی دارد و البته از همه مهم‌تر روند نام‌گذاری این ورزشگاه که از ابتدا به نام شهید ورزشکار علی فتاحی کلنگ‌زنی شد اما به یکباره نام آن شهید ورزشکار را از روی ورزشگاه برداشتند و نام آزادی را بر آن حک کردند که هنوز برای مردم و ورزشکاران و خانواده شهید این موضوع قابل هضم نیست.

بیش از 60 میلیارد تومان برای این ورزشگاه هزینه شد ولی اکنون هیچ کاربردی که برای ورزش استان ندارد هیچ؛ نگهداری آن نیز برای مسوولان به یک معضل تبدیل شده است.

ورزشگاهی که از نظر آب و برق مشکل دارد و چمن آن هر روز بدتر از دیروز می‌شود و خلاصه این که استادیوم کم‌کم رنگ فرسودگی به خود می‌گیرد.

رئیس شورای قشر بسیج ورزشکاران استان در همین زمینه به فارس گفت: باید ابتدا پرسید که مراقبت و حفظ نگهداری اماکن ورزشی بر عهده کیست.

 سید رضا آشتیانی‌مقدم افزود: ورزشگاهی که برای آن بیش از ده سال وقت صرف شد و چند ماه از افتتاح آن نمی‌گذرد و میلیاردها تومان از پول بیت المال هزینه این ورزشگاه شده آیا صحیح است بخاطر عدم مدیریت کسانی که خود را متولی حفظ اماکن ورزشی می‌نامند به این روز بیفتد.

این مسؤول افزود: جوابگوی خسارت و هدر رفتن بیت‌المال و میراث امروز برای نسل‌های آینده کیست و امیدواریم کسانی که متولی ورزش استان و دفاع از حقوق ورزشکاران و حفظ اماکن ورزشی هستند جهت رضای خدا و حق و حقوق نسل‌های آینده و جلوگیری از هدر رفتن بیت‌المال دقت و نظارت خود را بر روی اماکن ورزشی بیشتر کنند.

فارس