چاپ این برگه

افتخار آفرینی بانوی کهگیلویه و بویراحمدی (+تصاویر)

سحر ضیایی، بانوی ورزشکار شهر سی سخت و دارنده مدال برنز مسابقات پرتاب نیزه غرب آسیا و مدال طلای مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور موفق به کسب مدال طلا در رشته پرتاب نیزه رقابت‌های دوومیدانی لیگ بانوان باشگاه‌های کشور شد.ziaee-sahar-01

به گزارش بویرنیوز، سحر ضیایی در گفتگویی با سایت خبری تحلیلی ترنم دنا در این زمینه اظهار داشت: این سری از مسابقات که در سه مرحله و در تهران برگزار شد رقابتی بود میان باشگاه‌های کشور برای راه‌یابی به اردوی ۵ ماهه تیم ملی که در اردیبهشت‌ماه سال آینده منتخبان اردو برای کسب سهمیه مسابقات آسیایی به رقابت خواهند پرداخت.

ضیایی که برای کسب سهمیه مسابقات آسیایی امیدوار بود گفت: من نیاز به حمایت دارم و اگر حمایت هم نشوم بازهم موفق به کسب سهمیه و راه‌یابی به مسابقات آسیایی را خواهم داشت اما کاش مسئولین استان امروز به فکر حمایت من باشند نه فردا.

ziaee-sahar-03

ضیایی ضمن اعلان اینکه بازهم با هزینه شخصی و بدون داشتن اسپانسر موفق به کسب مدال طلا گردیده است تأکید کرد: به دلیل حمایت نشدن در استان و نبود امکانات لازم برای تمرین از طرف باشگاه مقاومت تهران در مسابقات لیگ دومیدانی شرکت کردم و موفق به کسب ۳ مدال طلای این سری از مسابقات گردیدم.

بانوی دوومیدانی کار سی‌سختی گفت: برای درخشش من همچون سامان پاکباز امیدواری زیادی است و افتخارآفرینی این سه مدال دیگر که می‌توانست برای استان و شهر خودم باشد اما نصیب باشگاه مقاومت تهران گردید و این برای من از اینکه حمایت نمی‌شوم سخت است. وی گفت من بانوی کهگیلویه و بویراحمد و فرزند این دیار هستم و باید در خاک خود حمایت گردم نه جای دیگری.

ziaee-sahar-02

ضیایی در پایان از تمامی مسئولان ورزش استان و شهرستان و مسئولان ارشد استانی خواست تا از وی حمایت کنند و نگذارند مورد کم‌لطفی قرار بگیرد.