جمعه 29 دی 1391 - 10:09

رباینده دختر دانشجو دردانشگاه کشته شد

بویرنیوز:

پس از ساعت ها تعقیب و گریز، پلیس میشیگان فردی را که به زور اسلحه دانشجوی دختر دانشگاه مرکزی این شهر ربوده و به وی تجاوز کرده بود به ضرب گلوله از پای در آورد.

به گزارش جهان به نقل از ایرنا این فرد 30 ساله روز چهارشنبه وارد محوطه دانشگاه مرکزی میشیگان شده و یک دانشجوی دختر را به زور اسلحه سوار ماشین نموده و در مکانی دور افتاده به وی تجاوز کرده است.

سپس در حالی که فرد آدم ربا قصد کشتن دختر دانشجو را داشت او توانست فرار کند و با پلیس تماس بگیرد.

پلیس میشگان اعلام کرد که عملیات شناسایی و تعقیب خودروی متهم ساعت ها بطول انجامید و سرانجام وی در جریان تیراندازی با پلیس کشته شد.

پلیس با اعلام نام این شخص گفته است که او فردی سابقه دار و در گذشته به دلیل ارتکاب جرایم خشن به زندان افتاده بود.

این حادثه یک روز پس از امضای لایحه ای برای محدود کردن حمل و نگهداری سلاح توسط باراک اوباما روی می دهد.

بر اساس این لایحه گذشته افرادی که خواهان خرید اسلحه هستند بطور دقیقتری بررسی خواهد شد.

دیروز چهارشنبه باراک اوباما در مراسمی با حضور کودکان و افراد آسیب دیده از تیراندازی در آمریکا لایحه ای برای ایجاد محدودیت حمل و نگهداری سلاح در این کشور امضا کرد و از کنگره خواست هر چه سریعتر آن را تصویب کند.

این لایحه شامل محدود کردن فروش سلاح های تهاجمی و مهمات به خشاب و بررسی گسترده سابقه افرادی است که خواستار خرید سلاح هستند، می شود.

ماه گذشته جوانی مسلح با ورود به یک مدرسه ابتدایی در شهر نیوتاون ایالت کانتیکت، 20 کودک 6 و 7 ساله و معلمان آن ها را به قتل رساند.

به دنبال این کشتار، فشار افکار عمومی و انتقاد به دسترسی آزادنه مردم به اسلحه باعث شد که باراک اوباما و برخی مقام های کنگره خواستار بررسی قوانین حمل و نگهداری سلاح در کشور و ایجاد محدودیت هایی در این زمینه شوند.

با وجود امضای لایحه پیشنهادی برای محدود کردن حمل سلاح توسط اوباما، بسیاری تردید دارند که این محدودیت ها تاثیر خاصی بر کاستن از تعداد تیراندازی ها و خشونت های ناشی از آن در این کشور داشته باشد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=20370
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما