شنبه 10 مهر 1395 - 12:11

قتل آرایشگر ایرانی بدست شوهرش(+تصاویر)

بویرنیوز، «نسرین ابک» ۳۵ ساله نامی است که از سوی مقام‌های پلیس سیدنی استرالیا اعلام شده است. او آرایشگر بوده و ۳۵ ساله اما توسط شوهر ایرانی‌اش در آپارتمان محل زندگی‌شان در آن شهر با ضربات چاقو کشته شده است.
به گزارش ؛ روزنامه بریتانیایی «دیلی میل» با انتشار گزارشی در این باره علت اصلی قتل این زن ایرانی توسط شوهرش را گرویدن او به دین مسیحیت و عصبانیت شوهرش از این مسئله اعلام کرده است. جسد نسرین روز پنجشنبه پیدا شده است.
این رسانه نام شوهر مقتول را «امیر داربانو» اعلام کرده است. روزنامه محلی «سیدنی مورنینگ هرالد» نیز با انتشار گزارشی شوهر این زن به قتل رسیده ایرانی در سیدنی را ۴۲ ساله اعلام کرده است. این روزنامه از حمله به چاقوی همسر او به عنوان اقدامی «دیوانه وار» یاد کرده است.
این مرد ایرانی اکنون در بازداشت پلیس به سر می‌برد. این زوج چهار سال بود که در استرالیا زندگی می‌کردند و پلیس سیدنی اعلام کرده است که در طول این مدت هیچ سابقه‌ای در مورد خشونت خانگی و یا جرایم کیفری نداشته‌اند.
همسایگان این زوج اما صدای جیغ و داد را در چهارشنبه شب گذشته شنیده‌اند. به احتمال زیاد دادگاه شوهر این زن مقتول روز ۲۴ نوامبر برگزار شود. پلیس سیدنی اعلام کرده که تحقیقات ادامه دارد.
 
 آفتاب‌‌
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=203698
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    قضاش من سرت ادبار

  2. الهام گفت:

    این ادم معتاده شیشه ای روهرچه سریعتربایدبه سزای عملش رساند فکر کرده بااین تهمت به نسرین ازاسلام روی گردانیده میتواندخودرانجات دهدکورخواندهای

دیدگاه شما