شنبه 10 مهر 1395 - 11:59

فرهنگ ایثار وشهادت دربین شهروندان یاسوجی باید تبیین شود

شهرداریاسوج گفت: فرهنگ ایثار وشهادت دربین شهروندان ساکن درمحله های یاسوج به ویژه نسل جوان ونوجوان باید تبیین شود.
به گزارش بویرنیوز ؛مهندس محمد علی جاوید روز شنبه درآستانه برگزاری نخستین کنگره ملی سرداران و1880 شهید دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد دریاسوج افزود:تبیین فرهنگ ایثار وشهادت به ترویج آن دربین آحاد جامعه و نسل جوان خواهد انجامید.
وی اظهارداشت: شاهد هستیم همه گروه های مختلف درحفظ ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثارو شهادت درکنار هم هستند واین امر مهم یک امتیاز است که باید ازآن استفاده مطلوبی شود.
وی افزود: امروز به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگهداشتن یاد شهدا کمتر ازشهادت نیست بنابراین  ترویج فرهنگ شهید و شهادت باید همیشه دراولویت باشد.
شهرداریاسوج گفت: هم اکنون شرایطی که دراستان ایجاد شده که همه فضاها درسطح اجتماع همسو با فرهنگ شهید وشهادت است و این مهم نشان ازقدرشناسی نسبت به ساحت مقدس شهیدان است .
جاوید با بیان اینکه دفاع مقدس باعث افزایش ایمان به خدا و تقویت روحیه ایثارگری و شهادت طلبی شده و هشت سال دفاع مقدس هیچگاه فراموش نمی شود افزود:تقدیم یک هزارو 880 شهید دفاع مقدس دراستان گویای و گواه این مطلب است .
وی تاکید کرد: کنگره شهدا بزرگترین رویداد فرهنگی با رویکرد ایثارگری و شهادت و تبیین آن درجامعه برگزار می شود.
وی تصریح کرد: منشور کنگره شهدا ،فرهنگی است که می توانیم با بهره گیری ازآن به درستی فرهنگ ایثار وشهادت را درجامعه نهادینه کنیم .
روابط عمومی شهرداری یاسوج

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=203689
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما