شنبه 10 مهر 1395 - 0:07

دکتر فیصل حسنی: دانشگاه پیام نور، آسانسور محرومین است

وی بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که دانشگاه پیام نور دانشگاه محرومین است که با کمترین هزینه بیشترین بازده را برای کشور دارد.

به گزارش یوپنا، دکتر فیصل حسنی در مراسم اختتامیه اولین دوره مسابقات سراسری هوا و فضا در دانشگاه پیام نور مشهد اظهار داشت: قریب به ۳۰ هزار دانشجوی پیام نور در سطح فوق لیسانس پذیرفته شدند که حدود ۳۰ درصد از کل جمعیت ورودی های ارشد دانشگاه ها را در بر می گیرد و خود نشان از کیفیت خدمات آموزشی و سطح علمی دانشگاه پیام نور دارد.

معاونت اداری و مالی دانشگاه پیام نور با اشاره به اینکه پیام نور بعنوان دهمین دانشگاه دولتی کشور در رده بندی های پژوهشی به شمار می رود، تصریح کرد: ۲۰۰ میلیارد تومان در بحث مباحث پژوهشی و فرهنگی هزینه کردیم که ثمره و نتیجه عینی آن را در همین مسابقات میبینیم.

وی بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که دانشگاه پیام نور دانشگاه محرومین است که با کمترین هزینه بیشترین بازده را برای کشور دارد.

حسنی گفت: اگر به مقایسه بودجه و هزینه های دانشگاه ها در مقایسه با خروجی ها بپردازیم  به خوبی متوجه خدمات رسانی ارزنده پیام نور به جامعه خواهیم شد.

این مسئول افزود: معتقدیم دانشگاه پیام نور آسانسور و پله های ترقی برای کمتر برخوردارهاست و امیدواریم با کیفیت بالا و هزینه ها پایین، پیام نور بتواند این آسانسور را برای قشر ضعیف حفظ کنند.

وی عنوان کرد: در کشور و در ۵۰۰ مرکزی که داریم به وضوح میبینیم پرچم فرهنگی کشور در دست پیام نور است.

ایشان با اشاره به سطح قابل قبول مسابقات سراسری هوا و فضا، اضافه کرد: با این پیشرفت و ازخود گذشتگی در آینده نه چندان دور پیشرفت های بزرگی را برای ایران اسلامی به ارمغان می آوریم و این مهم با هزینه کم و کیفیت بالای دانشگاه ممکن شده است.

فیصل حسنی با اشاره به اینکه الان دنیا از مباحث فیزیکی به سمت محتوا می رود و باید خود را برای اینچنین دنیایی آماده کنیم، خاطر نشان کرد: اگر امروز نتوانیم کتاب های فرهنگی و مسائل علوم انسانی را خودمان به رشته تحریر درآوریم، یعنی در مقابله با شبیخون فرهنگی موفق نبودیم پس می بینیم ضرورت دارد به سمت تولید محتوا برویم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=203682
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما