پنجشنبه 8 مهر 1395 - 13:18

زیرساخت‌ جلوگیری از حوادث شهری در یاسوج ایده‌آل نیست

شهردار یاسوج گفت: زیرساخت‌های ایمنی و جلوگیری از حوادث شهری در این شهر ایده آل نیست.

به گزارش بویرنیوز، محمد علی جاوید در حاشیه رژه موتوری و ناوگان آتش نشانی یاسوج در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای رسیدن به شرایط ایده آل و جوابگوی مطلوب به نیاز شهر باید آتش نشانی به ایستگاه‌های آتش نشانی جدید، تجهیزات به روز و ناوگان جدید مجهز شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون شهر یاسوج از نظر شمار ایستگاه‌های آتش نشانی و سرانه‌های تدوین شده در زمینه ایمنی و حوادث در شرایط ایده آلی قرار ندارد عنوان کرد: استانداری کهگیلویه وبویراحمد و مدیریت بحران باید نگاه ویژه‌ای به یاسوج در موضوع ایمنی وسوانح شهری داشته باشند.

شهرداری با تاکید بر اینکه معتقدیم هرگونه سرمایه گذاری در زمینه مقابله با حوادث شهری به ایمنی شهر می‌انجامد تصریح کرد: آتش نشانی یاسوج کارآمدترین نیرو درمقابله با حوادث وسوانح شهری در اختیار دارد.

شهر یاسوج نیازمند تجهیزات آتش نشانی مدرن است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگلیویه وبویراحمد نیز گفت: شهریاسوج با جمعیت ثابت وشناور نیازمند تجهیزات آتش نشانی مدرن وناوگان پیشرفته است.

سیدعلی وفایی مقدم ابراز کرد: یاسوج به دلیل قرار گرفتن درمیان جنگل، رودخانه، داشتن حاشیه نشینی، مهاجرت، کریدور ارتباطی غرب به شرق و ساخت و سازهای مرتفع از شرایط ویژه و استثنایی در کشور برخوردار است.

وی عنوان کرد: برای پاسخگویی به نیاز شهروندان و مسافران در مواقع بحرانی، آتش سوزی، سیل و… ضروری است تا آتش نشانی یاسوج به امکانات روز تجهیز شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگلیویه وبویراحمد اظهار داشت: زیرساخت‌های مقابله با آتش سوزی و سوانح در شهر یاسوج باید ارتقاء یابد در حالی ارزیابی تجهیزات آتش نشانی شهرداری یاسوج نشان می‌دهد که تا شرایط ایده آل فاصله است.

وفایی مقدم تصریح کرد: با این حال تجهیز آتش نشانی یاسوج در اولویت قرار گرفته و با عنایت استاندار در تلاش هستیم این مهم محقق شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=203618
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما