پنجشنبه 8 مهر 1395 - 13:14

آتش‌نشانان یاسوج به کمپین اهداء خون سالم پیوستند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: همزمان با هفته آتش‌نشانی و ایمنی کلیه آتش‌نشانان شهرداری یاسوج به کمپین اهداء خون سالم پیوستند.928826_717

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری یاسوج؛ سرآتش یار محمد رستمی روز سه‌شنبه در حاشیه اهداء بخشی از خون آتش‌نشان یاسوج در محل سازمان انتقال خون افزود: در گام نخست 30 آتش‌نشان مرد با حضور در سازمان انتقال خون بخشی از خون خود را به هموطنان نیازمند اهداء کردند.

وی اظهار داشت: با پیوستن آتش‌نشانان به کمپین اهداء خون سالم عملاً آنان اهدای خون سالم توسط همشهریان را در جامعه ترویج خواهند کرد.

وی افزود: وظیفه ذاتی آتش‌نشان حفاظت و حراست از جان و مال انسان‌هاست و پیوستن به این کمپین نیز در راستای اهداف بشردوستانه و کمک به همنوعان است.

رستمی ادامه داد: فرهنگ‌سازی در خانواده بزرگ آتش‌نشان تشویق مردم به عمل حسنه و نیک اهدای خون و ارتقاء سطح دانش شهروندان درزمینهٔ اهداء خون ازجمله اهداف پیوستن به کمپین اهداء خون سالم است.

مدیرکل انتقال خون کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: 10 هزار 789 نفر در شش ماه نخست سال جاری برای اهداء خون مراجعه کردند که 5/1 درصد افزایش دارد.

رستم حسن‌زاده در حاشیه پیوستن آتش‌نشانان به کمپین اهداء خون سالم افزود: از این تعداد نه هزار و 105 نفر از شرایط اهداء خون برخوردار بودند.

وی اظهار داشت: از این تعداد هشت هزار 874 نفر مرد و 238 زن بودند.

به گفته وی یک هزار 530 نفر برای نخستین بار برای اهداء خون مراجعه کردند که در مقایسه با سال گذشته 5/16 درصد رشد داشته است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=203616
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما