چهارشنبه 7 مهر 1395 - 18:00

خیر تهرانی، لبخند را بر لب معلول کهگیلویه و بویراحمدی نشاند + عکس

خیر تهرانی که همواره به محرومان دیشوک لطف دارد این بار گل لبخند بر لبان معلول ضایعه نخاعی این شهر نشاند.

به گزارش بویرنیوز، خانم لادن سرلک خیر تهرانی که چندسالی است یاور محرومان دیشموک شده این بار گل لبخند را بر لبان بیمار ضایعه نخاعی دیشموکی نشاند.

خانم سرلک چند سالی است که لطف و محبتش نسبت به مستمندان منطقه دیشموک زبانزد عام و خاص شده و تا به حال توانسته آرزوی تعداد زیادی از مستمندان و نیازمندان این منطقه را برآورده کند.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس عنوان کرد: هر لبخندی که بر لبان نیازمندان منطقه دیشموک برایم به تصویر کشیده می‌شود مثل این است که دستم به بالا بالاها می‌رسد و برای انجام این کار سپاسگزار خداوند هستم.

خیر تهرانی گفت: تصویر لبخند نیازمندان برایم یک دنیا مسرت به وجود می‌آورد و من را برای برآوردن آرزوهای دیگر نیازمندان به کارهای جدیدی نسبت به این منطق وادار می‌کند.

وی اذعان کرد: سعی می‌کنم با فراخور آن چه در توان دارم نیاز محرومان و مستمندان را برآورده کنم و از هیچ تلاش و کوششی نسبت به این کار دریغ نخواهم کرد.

به گزارش فارس اقدام خداپسندانه خانم لادن سرلک با فرستادن یک ویلچر برای خداداد پذیره بیمار ضایعه نخاعی دیشموکی هیچگاه از یاد این بیمار محروم و مستمند فراموش نمی‌شود.

پذیره ضمن تقدیر و تشکر از خانم سرلک برای وی دعای عاقبت به خیری کرد و گفت: دارای سه فرزند هستم که توانایی معیشت فرزندانم را ندارم و هر ماه با اجاره کردن خودرو جهت مداوای خود به شهر شیراز یا اصفهان متحمل پرداخت بیش از یک میلیون‌ تومان می‌شوم.

این ویلچر با همکاری خبرنگار فارس در دیشموک و با همکاری شهردار دیشموک به آقای پذیره تحویل داده شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=203566
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    مگه چقد قیمت این ویلچره که این همه آدم زحمت کشیدن منت روی دوش این بنده خدا گذاشتن

  2. پیشکسوت گفت:

    ککا گرونه

  3. ناشناس گفت:

    اولش فکر کردم براش یک خانه ساختن … 

  4. طاهری گفت:

    خییراگه تهرانی باشه خوبه ؟،امااگه دراین استان به یک تهرانی پست دادند همه علیه اش هستند 

  5. مارشال گفت:

    درود ورحمت خداوند بر اين بانوي خير كه نشان داد هنوز انسانيت نمرده مگه توي همان منطقه حداقل ده نفر نبودند كه اين كار راانجام دهند ولي ما فقط با سرمايه مان به فقيران پز مي دهيم

دیدگاه شما