چهارشنبه 7 مهر 1395 - 12:01

مدعیان ولایتمداری کهگیلویه و بویراحمد جا خوردند؛ دیدارهای ناتمام هدایت خواه، بزرگواری و دهراب پور (+تصاویر)

مدعیان ولایتمداری کهگیلویه و بویراحمد جا خوردند؛ دیدارهای ناتمام هدایت خواه، بزرگواری و دهراب پور (+تصاویر)

گروه سیاسی – نامه محمود احمدی نژآد به رهبر معظم انقلاب بیانگر نکات مهمی بود.

در این نامه احمدی نژآد بعد از یک ماه از دیدار خود با رهبری و پس از آن که رهبر انقلاب خود بعد از یک ماه ماهیت این جلسه را عنوان کردند، اقای احمدی نژآد نامه نوشتند که نمی آیم!

به گزارش بویرنیوز، رهبر انقلاب در سخنان تاریخی خود در جلسه درس خارج فقه، به درستی و با درک شرایط کشور و منطقه، فرمودند، خب بله، یک نفری، یک آقایی آمده پیش من، من هم به ملاحظه‌ی صلاح حال خود آن شخص و صلاح حال کشور به ایشان گفتم که شما در فلان قضیه شرکت نکنید. نگفتیم هم شرکت نکنید، گفتیم صلاح نمی‌دانیم ما شما شرکت کنید. این را گفتیم. خب یک چیز عادی است. انسان بایستی آن چیزی را که می‌بیند و می‌فهمد و فکر می‌کند که به نفع برادر مؤمن‌اش است باید به او بگوید دیگر. ما هم اوضاع کشور را خب، غالباً بیشتر از اغلب افراد آشنا هستیم. آدم‌ها هم، بخصوص آدم‌هایی که صدها جلسه با ما نشستند و برخاستند بیشتر و بهتر از دیگران می‌شناسیم. با ملاحظه‌ی حال مخاطب و اوضاع کشور به یک آقایی انسان توصیه می‌کند که آقا شما اگر توی این مقوله وارد شدید این دو قطبی در کشور ایجاد می‌شود. دو قطبی در کشور مضرّ است به حال کشور. من صلاح نمی‌دانم شما وارد بشوید. بله، این چیز خیلی مهمی که نیست. این یک چیز خیلی طبیعی است، خیلی ساده است. بله، ما این توصیه را به یکی از آقایان، به یکی از برادران کردیم. خب حالا این مایه‌ی اختلاف بشود بین برادران مؤمن، یکی بگوید فلانی گفته، یکی بگوید نگفته، یکی بگوید چرا پشت بلندگو نگفته؟ خب حالا این هم پشت بلندگو. [خنده‌ی معظم له و حضار]

به گزارش بویرنیوز، در این میان و زمانی که احمدی نژآد در دوره دوم ریاست جمهوری خود، موضوع انتصاب مشایی و نامه معظم له در این باره و خانه نشینی 11 روزه و موضوع برکناری وزیر اطلاعات و دهها مورد دیگر که نشان می داد احمدی نژآد دچار انحراف شده و در عمل به فرموده های رهبری انقلاب دچار سستی شده، اما برخی از مدعیان ولایت همچنان ایشان را علم می کنند.

در استان کهگیلویه و بویراحمد اما برخی از رجل سیاسی که با این وضع باید در بینش سیاسی و ولایتمداری آنها هم شک کرد، در دیدار کردن با احمدی نژآد با یکدیگر مسابقه گذاشته و حتی در تدارک برنامه سفر ایشان به استان و ایجاد ستاد وی هم بودند.

در اریبهشت خبر دیدار هدایت خواه و چند نفر دیگر با احمدی نژاد منتشر شد و بعد تر دیدارهای محمد رحیم دهراب پور و علی محمد بزرگواری مخابره شد.

براستی مدعیان ولایتمداری کجای کارند و چقدر نگاه این افراد با نگاه ولی فقیه و رهبر معظم انقلاب فاصله دارد.

تصاویری از دیدارهای مدعیان ولایتمداری کهگیلویه و بویراحمد با احمدی نژآد در سال 95

dohrab-ahmadi-1

164968_376164969_29313930410000661_photoa1dohrab-ahmadi

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=203536
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. کربیراحمد گفت:

    منظور آقا این بود که اگر احمدی‌نژاد می‌خواهد کاندیدا بشود، در موعد قانونی ثبت‌نام و فعالیت کند وگرنه منظور ایشان عدم‌شرکت در انتخابات نبوده است!

  2. ناشناس گفت:

    ولایتمدارهای اصلی که همینها هستند که به خاطر نظام کوتاه اومدن

  3. سجاد گفت:

    ای شیر وانبی یه شیر ده .شیر شیره

  4. دوست گفت:

    درود بر دهراب پور

  5. ناشناس گفت:

    چرا نظرات رو نمینویسی بویرجون

  6. حمید گفت:

    جناب “کر بیراحمد” منظور مقام معظم رهبری کاملآ روشن و واضح بود و نیاز نیست که شما منظور ایشان را برسانید و تفسیر به رأی بکنید. من خودم از طرفداران همین آقای احمدی نژادم ولی وقتی حضرت آقا یک مسئله ای را روشن میکنند. و جهت میدهند خواهشآ دیگه شما جلوتر از ایشان حرکت نکنید. چند روز بیشتر نیست که از سالروز واقعه غدیر گذشته و پیام مهم غدیر هم این بود که کسانی که جلوتر رفته اند برگردند و کسانی که عقب مانده اند خود را برسانند به ولایت.

  7. امیرعلی گفت:

    خداوند این فتنه را هم در نطفه خفه کرد..آیت الله جنتی

  8. 56uy75 گفت:

    هههههههههههههههه

  9. شرمت الله گفت:

    به دلیل همین اشتباهات وتحلیل های ویران کننده است که همیشه بازنده مسابقاتی  هستند که توسط مردم قضاوت میشود 

  10. سید گفت:

    من یه اصولگرام متاسفانه طرفداران احمدی نژاد حرفشو به خیلیها ترجیح میدهند حتی به آقا،این آقا درزمان ریاست جمهوری د ه روز خانه نشین شد،با آقای مشایی که تفکری ناسالم داشت وارد عرصه انتخابات شد که خداراشکر تایید نشد ما بسیجیان خط رهبری این بی احترامی ها را دیگر برنمیتابیم.

  11. ناشناس گفت:

    یاران اصلی ولایت حاج دهرابپور و حاج هدایتخواه و حاج بزرگواری

  12. ناشناس گفت:

    او پایه گذار فتنه بود

  13. نوای بویراحمد گفت:

    بویر نیوز دستت بی بلا با این متن و این استدلال صحیح

  14. خادم مجازی شهداء گفت:

    سردار بوعلی:
    پخش آنلاین اجلاسیه استان از طریق 32 هزار نقطه شباب در کشور /جمع آوری مصاحبه1400 خانواده شهید

    http://1800shahid.ir/%da%a9%d9%86%da%af%d8%b1%d9%87-%d9%85%d9%84%db%8c-%d8%b4%d9%87%d8%af%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%a7%d9%86-%d9%85%d8%aa%d9%81%d8%a7%d9%88%d8%aa-%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b2-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%b1/

  15. ناشناس گفت:

    احمدی نژاد انشاالله دور بعدی این دور صلاح نبود

  16. رهگذر گفت:

    من از طرفداران احمدی نژاد هستم ووقتی رهبری می فرمایند که صلاح نیست بیایند بالطبع ما اطاعت امر می کنیم .اما برخی ادمهای خودسر موضوع توصیه رهبری را تفسیر به رای میکنند و علت را در احمدی نژاد جستجو می کننددر حالیکه عیب کار جای دیگر ومشکلاتی است که ممکن است دست اندکاران فعلی برای ملت بیش از این که هست ایجاد کنند

دیدگاه شما