سه شنبه 6 مهر 1395 - 7:20

مرگ تلخ خانواده 5 نفره در تصادف با کمپرسی

رییس مرکز اورژانس شوش گفت: بر اثر انحراف یک دستگاه کمپرسی در جاده شوش ـ ‌اهواز و برخورد آن با یک دستگاه خودروی پژو 206، تمامی سرنشینان این خودرو جان باختند.

بویرنیوز: رییس مرکز اورژانس شوش گفت: بر اثر انحراف یک دستگاه کمپرسی در جاده شوش ـ ‌اهواز و برخورد آن با یک دستگاه خودروی پژو 206، تمامی سرنشینان این خودرو جان باختند.

رضا معمارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: در ‌این حادثه که حدود ساعت 6:45 صبح امروز در جاده سراسری شوش ـ اهواز به وقوع پیوست، یک دستگاه کمپرسی که به سمت اهواز در حرکت بود به سمت جاده مقابل منحرف شد و یک خودروی 206 را زیر گرفت.

مدیر اورژانس دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: براثر این حادثه تمام سرنشینان خودروی 206 که اعضای یک خانواده شامل پدر، مادر و سه فرزند آنها از جمله دختربچه‌ای چهارساله بودند، ‌در دم فوت کردند.

وی با بیان این‌که بلافاصله پس از وقوع حادثه، پایگاه اورژانس و پایگاه هلال احمر با توجه به نزدیکی مسافت به صحنه رسیدند، تصریح کرد: ‌با وجود این و با توجه به این‌که خودروی پژو کاملا له شده بود، متاسفانه کاری از دست نیروهای امدادی جهت نجات سرنشینان برنیامد و این نیروها پس از آن که با استفاده از جک مکانیکی و قیچی هیدرولیک خودرو را شکافتند، اجساد را از درون خودرو خارج و به سردخانه منتقل کردند.

معمارزاده در پایان اضافه کرد: علت دقیق وقوع این حادثه از سوی پاسگاه و پلیس راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است.

ایسنا

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=203485
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما