دوشنبه 5 مهر 1395 - 22:12

خبر خوب برای هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد

معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از عملکرد بخش صنایع دستی استان ابراز رضایت کرد.

معاون صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی و ایجاد اشتغال تسهیلات ارزان‌قیمت به هنرمندان صنایع دستی استان اختصاص داده شد.

به گزارش بویرنیوز، سید روح‌الله وحدتی امشب در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور هنرمندان صنایع دستی استان در اجلاس جهانی صنایع دستی استان اصفهان گفت: اجلاس جهانی صنایع دستی از سوم مهر ماه در استان اصفهان آغاز به کار کرد که دو غرفه به تولیدات‌داری و صنایع دستی استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته است.

معاون صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: در این نمایشگاه که از تاریخ سوم تا هفتم مهرماه برگزار می‌شود محصولات صنایع دستی استان شامل گلیم، جاجیم و گبه در معرض دید علاقمندان به صنایع دستی و شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: عصر امروز معاون صنایع دستی سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری کشور از غرفه تولیدات و محصولات استان کهگیلویه و بویراحمد بازدید کرد.

این مسؤول اضافه کرد: در بازدید بهمن نامورمطلق از غرفه استان علاوه بر بیان هنرنمایی هنرمندان استان کهگیلویه و بویراحمد به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان در زمینه صنایع دستی اشاره شد.

وحدتی با اشاره به اینکه بخش صنایع دستی استان در دولت تدبیر و امید پیشرفت خوبی داشته، عنوان کرد: معاون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری از عملکرد بخش صنایع دستی استان ابراز رضایت کرد.

معاون صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با هدف راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی و ایجاد اشتغال، تسهیلات ارزان قیمت به هنرمندان صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد توسط معاونت صنایع دستی سازمان اختصاص داده شده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=203450
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما