یکشنبه 4 مهر 1395 - 18:43

هشدار به گران فروشان/ نظارت بر عرضه لوازم ‌التحریر در کهگیلویه و بویراحمد تشدید می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با افزایش تقاضا برای خرید لوازم التحریر، طرح نظارتی نوشت افزار 95 تا دهم مهرماه در سراسر استان اجرا خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح، اعمال نظارت پیشگیرانه و جلوگیری از سو استفاده های احتمالی عرضه کنندگان نوشت افزار و لوازم التحریر است افزود: حمایت از تولیدات داخلی و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت ها و بروز تخلفات احتمالی در دستور کار قرار گرفته است.

دیودیده اظهار داشت: با حضور50 بازرس صنعت و معدن و 380 ناظر افتخاری مراکز، فروشگاه ها و بازارهای عرضه و فروش کیف، کفش، لوازم التحریر و لباس فرم مدارس رصد و با تخلفات احتمالی برخورد خواهد شد.

وی گفت: در آستانه بازگشایی مدارس و همزمان با سراسر کشور، مانورهای مشترک نظارت و بازرسی در استان کهگیلویه و بویراحمد و با حضور دستگاههای مرتبط همانند تعزیرات حکومتی، استاندارد و اصناف در حال برگزاری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: گران‌ فروشی، کم ‌فروشی، برچسب قیمت کالا و کیفیت کالا از جمله موضوعاتی است که در صورت رعایت نکردن توسط واحدهای عرضه کالا به تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شوند.
دیودیده در پایان از مردم استان خواست تخلفات ‏اقتصادی شامل گران‌ فروشی، کم ‌فروشی، تقلب، درج نشدن قیمت، صادر نشدن فاکتور فروش، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را به شماره تلفن 124 و یا به صورت حضوری به سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان و یا ادارات شهرستان ‌ها اطلاع دهند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=203405
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما