یکشنبه 4 مهر 1395 - 6:42

واکنش حاج موحد به انتشار تصاویری از فرزندان نماینده کهگیلویه

گروه اجتماعی- با انتشار تصاویر فرزندان نماینده کهگیلویه، بهمنی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی، نماینده اسبق این حوزه در مصاحبه با یکی از سایت ها به حرف و حدیث های پیش آمده پیرامون این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از راه روز. حاج محمد موحد اظهار داشت: رسانه یکی از ارکان دموکراسی است و نقش ویژه ای در ایجاد آرامش روانی جامعه دارد،به عنوان یک خدمتگذار به مردم از رسانه های عمومی و مجازی تقاضا دارم در ایجاد آرامش وامنیت روانی  جامعه بیش از پیش همت ورزیده و وارد مسائل حاشیه ای نشوند.

movahed

وی تصریح کرد: رسانه ی مردم محور ازسرک کشیدن به حریم زندگی خصوصی افراد جامعه پرهیز می کند و فضای جامعه را به دور از التهاب و ایجاد تنش به سمت تحول خواهی پیش می برد،معتقدم عنوان کردن برخی مسائل با رسالت ماهوي رسانه ها در تعارض بوده و مي تواند سلامت فکري و اخلاقي آحاد جامعه را تهديد کند و الگوهاي نابهنجار رفتاري را در جامعه تثبيت کند.
حاج موحد در ادامه با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب به رسانه ها و مطبوعات گفت:
رسانه هاییكه طريق سلامت بپيمايند در هر رشته‌ و موضوعی که قلم بزنند و هر كارى كه بكنند، به نفع نظام مقدس جمهوری اسلامی حركت كرده‌اند. چرا؟ چون بر میزان آگاهى مردم مى‌افزايند و هرگز برپایه عناد و بدجنسی حرکت نمی کنند.
خلاصه ی توصیه و خواست من از شما به عنوان یک رسانه انجام سه مورد وظيفه نقد و نظارت، وظيفه اطّلاع رسانى صادقانه و شفّاف، وظيفه طرح و تبادل آراء و افكار در جامعه است.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=203356
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    درود بر مرد شجاع سیاست

  2. کهگیلویه گفت:

    درود سناتور عزیز

  3. ش گفت:

    درود بر مرد ولایی وسیاستمدار

  4. بنگرو گفت:

    اما قبل از همه کانال تلگرمی ایشان در همراهی غیر مستقیم با انتشار عکس فرزندان هاشمی، سخنان امام خمینی در بارّۀ کاخ نشینان و کوخ نشینان را منتشر کرد!!!!!!!!

دیدگاه شما