شنبه 3 مهر 1395 - 20:03

تنها نماینده کهگیلویه و بویراحمد در بزرگترین نمایشگاه آب و تاسیسات آب و فاضلاب کشور

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب به مدت چهار روز، از ساعت ۹ صبح لغایت ۵ عصر پذیرای عموم مردم و بازدیدکنندگان شرکت‌های صنعتی و خدماتی خواهد بود تا با آخرین دستاوردهای علمی، فنی و تخصصی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران و جهان آشنا شوند.

گروه اقتصادی- دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب در حالی از 4 مهرماه آغاز به‌ کار خواهد کرد که مجتمع تولیدی بین المللی دنا صنعت یاسوج به عنوان تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد در این نمایشگاه حضور خواهد داشت .

به گزارش بویرنیوز،  این دوره از نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب با حضور بیش از ۲۷۰ شرکت داخلی و ۵۶ شرکت خارجی از ۱۶ کشور از تاریخ 4 لغایت 7 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آغاز بکار خواهد کرد .
بر اساس این گزارش، علاوه بر شرکت‌های داخلی، شرکت‌هایی از چین، اتریش، آلمان، ایتالیا، فرانسه، انگلستان، بلژیک، آمریکا، هلند، تایوان، اسپانیا،‌ استرالیا، دانمارک، پرتقال، کره جنوبی و روسیه آخرین دستاوردهای خود را در زمینه آب و تاسیسات آب و فاضلاب به معرض نمایش عمومی خواهند گذاشت.

photo_2016-09-24_19-59-42

در این نمایشگاه که در فضایی به مساحت ۲۳ هزار مترمربع و در ۸ سالن بزرگ نمایشگاهی برگزار خواهد شد، شرکت‌کنندگان با عرضه مدرن‌ترین و کارآمدترین محصولات استاندارد خود،‌ در بازار جهانی، به رقابت با دیگر همتایان خود خواهند پرداخت.
در زمان برگزاری نمایشگاه، همه روزه نشست‌های تخصصی و فنی با حضور متخصصان صنعت آب و تاسیسات فاضلاب و مسئولان دولتی برگزار شده و حاضرین در جلسه، ضمن تبادل تجربه، در خصوص آخرین یافته‌های علمی، به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی آب و تاسیسات آب و فاضلاب به مدت چهار روز، از ساعت ۹ صبح لغایت ۵ عصر پذیرای عموم مردم و بازدیدکنندگان شرکت‌های صنعتی و خدماتی خواهد بود تا با آخرین دستاوردهای علمی، فنی و تخصصی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران و جهان آشنا شوند.
photo_2016-09-24_19-59-52
دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران واقع در بزرگراه سئول برگزار خواهد شد .
پایگاه خبری “……” ضمن دعوت از همه هم استانی های عزیز در سراسر ایران اسلامی برای بازدید از غرفه «نماینده کهگیلویه و بویراحمد» در این نمایشگاه ، امیدوار است این نمایشگاه فرصتی برای جهانی شدن «دنا صنعت» پیش روی مدیران جوان آن بگشاید ، بی شک با توسعه و تقویت دنا صنعت ها شاهد کاهش بیکاری در استان خواهیم بود.

بر پایه این گزارش، غرفه «دنا صنعت» در سالن 38 غرفه 239 آماده استقبال از مهمانان و بازدید کنندگان گرامی خواهد بود .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=203345
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. شاهین گفت:

    ماشالا

  2. سید علی گفت:

    ضمن عرض سلام وخسته نباشید ومسئولین کارخانه دنا صنعت که مایه افتخار در تولید وصنعت و معرف استان میباشد .

دیدگاه شما