پنجشنبه 1 مهر 1395 - 20:38

درگیری خونین دستفروشان غیرمجاز با ماموران شهرداری یاسوج

دراین درگیری دهان و دندان یکی از ماموران اجراییات شکسته که پرونده ای در این زمینه درپاسگاه انتظامی تشکیل شده است .

بویرنیوز، مدیراجراییات شهرداری یاسوج گفت : دست فروشان غیرمجاز اطراف بیمارستان شهید بهشتی به ماموران اجراییات شهرداری یاسوج حمله کرده و آنان را مصدوم کردند .
به گزارش روابط عمومی شهرداری یاسوج ؛ کرم الله غلامیان پنجشنبه شب درگفتگویی افزود : عصر پنجشنبه درحین تذکر لسانی به دستفروشان غیرمجاز اطراف بیمارستان شهید بهشتی ، دست فروشان با حمایت چند مغازه دار در جوار این مرکز درمانی به ماموران اجراییات حمله ورشدند .
وی اظهار داشت : دراین درگیری دهان و دندان یکی از ماموران اجراییات شکسته که پرونده ای در این زمینه درپاسگاه انتظامی تشکیل شده است .
مدیراجراییات شهرداری یاسوج با اشاره به اینکه ضاربان سه نفربودند و متواری شدند گفت : با استفاده از دوربین های مداربسته فروشگاهها و بیمارستان ضاربان شناسایی وتحویل قانون خواهند شد.
وی افزود : خیابان های منتهی به بیمارستان شهید بهشتی به دلیل ازدحام همراهان بیمار عصرپنجشنبه ها ترافیک شدیدی ایجاد می شود .
غلامیان بیان کرد : متاسفانه بساط کردن دستفروشان در پیاده روهای اطراف بیمارستان مشکلاتی در تردد عابران ایجاد می کند وبا حضور عابران درخیابانها بارها شاهد تصادفاتی بوده ایم .

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=203221
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. یکی از هزاران گفت:

    به نظر می رسد در حال حاظر بهترین راه برای کم کردن بار ترافیک وحشتناک این خیابان یکطرفه کردن آن باشد. در گیری با مامور قانون که نهایت بی قانونی است ولی متاسفانه برخی مامورین هم به دلیل عدم آگاهی از حقوق شهروندی و انسانی ،گاهی در برخوردها و اعمال قانون افراطی دارند عجیب.

  2. سید محمد گفت:

    برخورد ماموران شهرداری انصافا در حد یک کارمند دولت نیست الفبای ارتباط را یاد نگرفتند کار دستفروشان را تایید نمیکنم اما برخوردها باید روان شناسانه باشد

  3. همشهری گفت:

    به امید روزی که دستفروشی تو کشور وجود نداشته باشه و در حال حاضر اینا همه نشون از فقر و نداری هستش که بعضی مجبور به دستفروشی میشن .

  4. رضا گفت:

    هیچ کدام از تذکرات ماموران شهرداری لسانی نیست بلکه با زور است وگرفتن اجناس دست فروشان همراه است

  5. ممدو گفت:

    باید با دست فروشان به صورت جدی برخورد شود تا چهره شهر با وجود دست فروشان زشت نشود

  6. یاسوج گفت:

    دست  فروشان میشه از نظر بنده حقیر وکوچیک تمام دوستان  اول که کار اشتباهی انجام دادن .اما من خریدمو از این اقایون انجام میدم چون  ۱۰/درصد بیشتر از خریدشون  سود نمیگرن بعدش شهرداری به جای این همه کارت پارک چه امکاناتی گذاشته چرا مسعولین از مردم در مورد خیابانها و یک طرفه کردن یا پارک ممنوع کردن مشاوره نمیگیرن این کار شهرداری یعنی چی به نظرتون 
    فقط یه چیزی شورا و شهردار محترم یه روز یه مرض داشتم بردمش دکتر سردار جنوبی مریضوم کمک کردم برسه تا مطب دکتر اومدم. تا ماشبن نیس پول جرثقیل و تاکسی رو‌هم نداشتم نظرتون. بگین چکار باید کرد 

دیدگاه شما