سه شنبه 30 شهریور 1395 - 20:07

شماره دوم هفته نامه روزنما کهگیلویه و بویراحمد با مطالب جنجالی (+عکس)

در ستون سمت راست نیز تاریخ استان را نادیده نگرفته و یکی از شهرهای تاریخی و قدیمی کهگیلویه و بویراحمد را معرفی کرد.

هفته نامه روزنما، شماره دوم خود را این بار در قالب متفاوت تری از شماره اول و با دو تیتر! منتشرنمود.

به گزارش بویرنیوز؛ این گروه رسانه ای بودجه استان و اعتراض عدل هاشمی پور را سوژه گزارش اول خود کرده و ضمن اشاره به اینکه نهایت تلاش را برای مصاحبه با وی داشته و ناموفق بودند، به سراغ رئیس سازمان برنامه  بودجه رفته و مصاحبه ای خواندنی با دکتر نوروزی ترتیب داده که در این گفت و گو عنوان کرد: نماینده، باید تشکر می کرد، نه انتقاد!

صفحه سوم روزنما، بازهم همچون شماره گذشته، گزارش ویژه دیگری درباره فرهنگ سازی سلامت و این بار موضوع قلب داشته و توضیحات جالب و خواندنی را از زبان دکتر فاطه زاده باقری، پزشک متخصص قلب و عروق دانشگاه علوم پزشکی یاسوج ارائه کرد.

هفته نامه روزنما، به همین نیز بسنده نکرد! در صفحه چهارم به معرفی چهره های ماندگار استان پرداخت و در اولین مورد دست نوشته ای از مرحوم آیت اله سید کرامت اله ملک حسینی به عنوان «آیت الله از زبان آیت الله » منتشر نمود. در ستون سمت راست نیز تاریخ استان را نادیده نگرفته و یکی از شهرهای تاریخی و قدیمی کهگیلویه و بویراحمد را معرفی کرد.

رشد قارچ گونه جرائم اینترنتی در استان، مطلب تولیدی دیگر این هفته نامه ۸ صفحه ای بود که به گفت و گویی اختصاصی با رئیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده شد تا تلاش این گروه برای آموزش اجتماعی همچنان تداوم داشته باشد.

روزنما این بار هم کاریکاتور منتشر کرد و آنگونه که مشخص هست باید هر شماره شاهد تغییرات محتوایی جالبی در این هفته نامه برای کمک به برگشت نشریه به سبد خانوار باشیم.

photo_2016-09-20_19-06-07

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=203092
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما