سه شنبه 30 شهریور 1395 - 12:34

سمینار آموزشی آسیب شناسی قراردادها و امور پیمانکاری در یاسوج برگزار شد/ یک آمار فاجعه بار از دولت سابق از زبان رئیس سازمان مدیریت استان(+تصاویر)

گروه اقتصادی- سمینار آموزشی آسیب شناسی قراردادها و امور پیمانکاری با همکاری سازمان مدیریت و برنامه و بودجه، سندیکای پیمانکاری و اتاق بازرگانی یاسوج برگزار شد.

به گزارش بویرنیوز، در ابتدای این سمینار دکتر حسن نوروزی اظهار داشت: در کل 8 سال دولت قبل 13 هزار میلیارد تومان برای بودجه عمرانی تخصیص داده شد و این درحالیست که در دولت تدبیر و امید علیرغم همه کمبود بودجه ای که بود قریب به 28 هزار میلیارد تومان تخصیص به بودجه های عمرانی بود که افزایشی بیش از 2 برابر را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه استراتژی دولت تدبیر اهمت دادن به پروژه های عمرانی و صرف بودجه در این حوزه صرفه برای توسعه عمرانی کشور، خاطر نشان کرد: در گذشته شورای فنی و کارگروه آموزش در سطح استان ها آنچنان فعال نبود و قصد سازمان برنامه و بودجه فعال کردن کارگروه آموزش در استان است و تا پایان سال 5 سمینار دیگر آموزش در خصوص قانون مناقصات و شرایط عمومی پیمان خواهیم داشت.

به گزارش بویرنیوز در ادامه سایر مسئولان از جمله معاون عمرانی استاندار، رئیس سندیکای پیکانکاری و نایب رئیس اتاق بازرگانی یاسوج به اهمیت بحث آموزش در برگزاری مناقصات و پیمان ها تصریح کردند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه استان در خصوص مبادله موافقت نامه ها و تاخیر در این خصوص به بویرنیوز گفت: امسال در کل کشور این موضوع را شاهد بودیم و تا کنون در هیچ استانی موافقت نامه های عمرانی رد و بدل نشده اما خوشبختانه همه مقدمات این موضوع را در استان انجام دادیم و به زودی در مهرماه شاهد اتمام اقدامات در این مسیر خواهیم بود.

رئیس سندیکای پیمانکاری کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این همایش یه خبرنگار بویرنیوز گفت: ما آموزش پیمانکاران به خصوص در زمینه مناقصات و پیمان ها را برای آشنای بیشتر با حق و حقوق اعضاء را به صورت جدی در دستور کار داریم و تا پایان سال چندین سمینار از این دست را برگزار خواهیم کرد.

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

SONY DSC

photo_2016-09-20_12-10-47

 

 

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=203066
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. آگاه گفت:

    پیمان کاران نابودشدن،به خصوص پیمان کاران طرف سازمان نوسازی مدارس،مسولان به فکرباشن

دیدگاه شما