پنجشنبه 28 دی 1391 - 14:43

پاک و سالم ترین بانک کشور انتخاب شد

                                                  

پایگاه خبری تحلیلی بویرنیوز: بانک انصار به عنوان اولین بنگاه اقتصادی کشور موفق به کسب عنوان «سازمان پاک» شد.

آقای ملکی نژاد مدیریت شعب بانک انصار استان کهگیلویه وبویراحمد در گفتگوی اختصاصی با   خبرنگار  بویر  نیوز  اظهار  داشت :

دومین دوره جایزه سلامت اداری در مجتمع شهید بهشتی قوه قضائیه ، با  حضور نمایندگانی از قوه مجریه، قوه قضائیه، مجلس شورای اسلامی، مدیران، معاونین و نمایندگان بیش از 80  بنگاه تولیدی ، صنعتی و خدماتی برگزار گردید و بانک انصار به عنوان اولین بنگاه اقتصادی موفق به دریافت جایزه سلامت اداری در بالاترین سطح سازمان پاک گردید .  

وی افزود  :  در این مراسم جناب آقای ابراهيمي  مدیرعامل محترم  بانک انصار ،  طي سخناني با اشاره به توجه  ويژه نهادهاي بين‌المللي به موضوع سلامت اداري  گفت: در کشور ما از سال 1382 اين حرکت آغاز و نهايتا در سال 1390 با مصوبه مجمع تشخيص مصلحت نظام وارد مرحله جديدي شد . مدير عامل بانک انصار ضمن تشريح رهنمودهاي مقام معظم رهبري در خصوص سلامت نظام اداري، افزودند:  بسياري از آرمان‌هاي کشور همچون تحقق حقوق شهروندي، عدالت اجتماعي و رشد و توسعه پايدار با استقرار اين امر محقق مي‌گردد و البته فقدان چنين مديريتي باعث بي اعتمادي مردم، هدر رفتن سرمايه‌ها و افزايش نابرابري درآمدها و فقر و بي عدالتي خواهد شد. وی در پایان ضمن برشمردن محورهای سیاست گذاری جهت استقرار نظام اداری سالم در بانک انصار ، به تشریح اهم اقدامات ساختاری و عملیاتی بانک و کسب گواهینامه های مرتبط پرداخت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=20300
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مشتری گفت:

    حقیقتا این بانک از نظر مشتری مداری در استان اول است چرا که هم به سرعت کارها را انجام می دهند و هم از کارکنان خوب و خوش اخلاقی برخوردار است

  2. پاسدار گفت:

    بانک انصار نشان داده که واقعا یک بانک ارزشی است. من از تمام مدیران و کارکنان آن علی الخصوص سرهنگ ملکی زاده که حقیقتا بوی جبهه می دهد و در تکریم انسان ها و کمک به آنها نظیر ندارد خسته نباشید عرض می کنم.
    اجرتان با سید اشهدا

  3. ناشناس گفت:

    بله مگه خبر نداشتی بانک شده

  4. وام بگیر گفت:

    راست میگن واقعا بانک نمونه هست چون یک عده ای مثل من واز روی اجباربرای رفع ورجوع زندگیم وپرداخت اقساط سایر وامها مجبور شدم از همین بانک وام با 25درصد سود بگیرم بیست وپنج درصد سود یعنی شما مثلا 4میلیون بدون دریافت سود باید بحساب بانک واریز کنی 12میلیون بگیری با اقسط ماهیانه نزدیم 300تومان که 200تومان اصلش و100تومان سود ماهانه باید پرداخت بشه فکر میکنید برای یک کارمند چه ارزشی دارد زندگی با اینگونه وامها

    • ناشناس گفت:

      جناب آقای وام بگیر با سلام – شما اگه سه سال پیش چهار میلیون تومان از بانک انصار تسهیلات گرفتید اگر بالاترین نرخ هم که باشه فوقش یک میلیون تومان یا هم یک میلیون و نیم در این سه سال سود ازت گرفته باشن . حالا حساب کن جنسی را که سه سال پیش با آن پول خریدی الان چقدر ارزش داره ؟؟!! آیا قیمتش دو برابر شده یا نه ؟

  5. پاسدار جان گفت:

    یعنی مدیر یه بانک اقتصادی سرهنگ !! چه جالب !!بعد همین موسسه یه بانکه !!

  6. ناشناس گفت:

    بانک انصار چون یک بانک ارزشی می باشد و مدیران و کارکنانی سالم دارد قطعا زمینه تخلف در آن وجود نخواهد داشت

  7. سعید گفت:

    چون مدیرش سرهنگ سپاه است پس باید سالم باشه

دیدگاه شما