یکشنبه 28 شهریور 1395 - 15:52

اقدام جالب شهرداری یاسوج برای تجلیل از نخبگان

در پایان با اهداء لوح تقدیر و جوایزی از نخبگان تک رقمی کنکور سراسری قدردانی شد.

طی مراسمی نخبگان و دارندگان رتبه‌های برتر کنکور توسط شهرداری یاسوج تجلیل شدند.

به گزارش بویرنیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری،  در مراسمی از 13 نخبه شرکت کننده در کنکور سراسری با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی یاسوج تقدیر شد.

شهردار یاسوج در این مراسم گفت: این دانش‌آموزان با کسب رتبه قابل توجه‌ای در کنکور سراسری افتخار بزرگی کسب کرده و جایگاه یاسوج را ارتقاء دادند.

محمدعلی جاوید افزود: استعدادهای نخبه کنکور سراسری سال 95 سفیران علمی یاسوج در مراکز آموزش عالی بوده و افتخاری برای شهر یاسوج هستند.

وی اظهار داشت: این در حالی است که صاحبان رتبه‌های یک رقمی با وجود امکانات کم موفق به کسب پیشرفت‌های علمی و آموزشی در مقاطع تحصیلی شدند.

شهردار یاسوج گفت: حضور نفرات برتر استعدادهای علمی و درسی یاسوج در دانشگاه‌های کشور و پایتخت فرصت مناسبی برای معرفی آداب و رسوم مردمان این سرزمین است.

وی تصریح کرد: موفقیت در میادین علمی مرهون توکل به ذات حق تعالی، تلاش‌های بی‌وقفه، تدین و محیط امن خانوادگی، زحمات والدین و معلمان دلسوز و امین است.

جاوید افزود: رتبه‌های برتر کسب شده توسط نخبگان در خور شأن و جایگاه یاسوج بوده و امید است در سال‌های آینده هم شاهد کسب رتبه‌های علمی در کنکور سراسری باشیم.

در پایان با اهداء لوح تقدیر و جوایزی از نخبگان تک رقمی کنکور سراسری قدردانی شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=202945
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. عطاالله مهدی پور گفت:

    سلام ودرود خدمت دکتر جاوید و شورای محترم با این  کار بسییار قشنگ 

دیدگاه شما