یکشنبه 28 شهریور 1395 - 0:42

یک انتصاب عجیب از نماینده کهگیلویه

زین پس هم نماینده گچساران با همین استدلال در یاسوج و دهدشت و سایر شهرها و نماینده بویراحمد در گچساران و دهدشت اقدام به راه اندازی دفتر کند.

طی حکمی از سوی عدل هاشمی‌پور نماینده مردم کهگیلویه ، فریدون داوری به عنوان رئیس دفترارتباطات مردمی در یاسوج معرفی شد.

به گزارش بویرنیوز، طی روزهای اخیر نماینده کهگیلویه دهها حکم انتصاب به عنوان مشاور و مدیر دفتر امضا کرده و در اختیار رسانه ها قرار داده است.

نفس این کار و استفاده از افراد متخصص برای مشاره دادن عملی قابل ستایش است و چه خوب که تصمیم گیرند گان در تمام کارها از نظرات مشاوران خبره استفاده کنند.

اما در این بین موضوع انتصاب مسولان دفتر آقای هاشمی کمی جای تامل دارد.

انتصاب مدیر دفتر تهران و دهدشت و سایر شهرستان های حوزه کهگیلویه که در واقع حوزه جناب هاشمی است حق مردم این حوزه است اما انتصاب مدیر دفتر یاسوج که خود نماینده دارد جای سوال است.

سوال: قرار است عدل هاشمی نماینده مردم یاسوج باشد یا کهگیلویه؟

اگر استدلال این است که ممکن است برخی از مردم کهگیلویه یاسوج ساکن باشند، قطعا هم استدلال درستی است اما نمی توان به این دلیل دفتری بنا نهاد.

در واقع هر فردی که در یاسوج زندگی می کند حتی اگر اصالتا متعلق به این شهر نباشد اما تا وقتی در این شهر است شهروند این شهر محسوب می شود و نماینده او نماینده یاسوج خواهد بود.

اگر این استدلال نماینده کهگیلویه را بپذیریم، قطعا بسیاری از اهالی کهگیلویه، مهاجرت کرده و در سایر شهرهای ایران نیز سکنی گزیده اند و لازم است تا در تمام این شهرها دفتر عدل هاشمی احداث شود.

زین پس هم نماینده گچساران با همین استدلال در یاسوج و دهدشت و سایر شهرها و نماینده بویراحمد در گچساران و دهدشت اقدام به راه اندازی دفتر کند.

یکی از اقداماتی که نماینده کهگیلویه باید در راستای آن تلاش جدی نماید، جلوگیری از مهاجرت مردم از این شهرستان است که این روزها به معظل جدی این منطقه تبدیل شده و این نوع احکام خود ترغیب مردم به خارج شدن از این شهرستان خواهد بود.

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=202906
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. انصاف گفت:

    یاسوج مرکز استان هست و برای حل مشکلات مردم باید در یاسوج دفتر داشته باشند

  2. ممدو گفت:

    بسیار خنده داره این دیگه چه صییغه ای است جلل خالق

  3. ميثم گفت:

    تبليغات انتخاباتي هست 
    شايد بعد از نمايندگي دهدشت بياد سمت ياسوج

  4. رضا گفت:

    نخبگان کهگیلویه بزرگ که در معادلات چهار شهرستان نقش آفرین هستند اکثرا در مرکز استان مشغولند واین کار هاشمی یعنی اهمیت دادن به نخبگان کهگیلویه بزرگ و کار بسیار عاقلانه ای کرده.

  5. ناشناس گفت:

    با این کار خیلی از نیروخای اصلی خودش را از دست داد.خداحافظ سردار.سلام سناتور

  6. ناشناس گفت:

    اتفاقا خیلی هم خوبه

  7. داد گفت:

    بله 70درصدمردم کهگیلویه وگچساران به یاسوج مهاجرت کردند ولی هنوز اعتبارات شهرستانی بر اساس جمعت 10سال پیش توزیع می شود که باید مسولین در توزیع اعتبارات تجدید نظر کنند

  8. ناشناس گفت:

    کار بسیارعالیست چون بعضی ازمردم بویر احمد سردرگم هستند نمی دانند به کی مراجعه کنند

  9. ارشد برق گفت:

    ایشون داره خودشو شیرین میکنه 

  10. فرزاد گفت:

    عدل هاشمی با این مشاورینی که انتخاب کرده است بدون شک از مردم فاصله خواهد گرفت

  11. ج. الف گفت:

    سلام . نماينده محترم بويراحمد و دنا كه انصافا” نماينده شايسته و بسيار پر كاري هست نماينده بخشي از مردم استان است ياسوج مركز استان است كه متعلق به همه مردم استان است و استقرار دفتر در مركز استان توسط نمايندگان جهت پيگيري امور مردم حوزه انتخابيه خود كه مرتبط با ادارات كل باشد و همينطور ارتباط با مديران  لازم است و بسيار كار شايسته و بجايي است. و هيچ عجيب نيست . اتفاقا” موضوع   رسانه جاي تامل دارد.

  12. جواد محمودی ثنا گفت:

    باسلام…
    اشکال خاصی که نداره،تازه براپیگیری کارهای مردم و نماینده در استان،حظور یک شخص فعال ضروری هم هست.

  13. مهمان گفت:

    هر دم از این باغ بری میرسد

  14. ناشناس گفت:

    بیشتر مردم کهگیلویه بزرگ یاسوجند در ضمن یاسوج مرکز استان است مردم میان برای انجام کارهاشون در مرکز .شاید ایشون خواسته اینجا دفتر داشته باشه که مردم نخوان برن کهگیلویه دنبال کارهاشون .البته میخاد نشون بده مثل موحد میتونه برای مردم کاری کنه . اما مردم میدونند که نمیتونه

  15. عطاالله مهدی پور گفت:

    از سردار هاشمی باید تشکر کرد مرزبندی را کنا ر گزاشته  برای همه مردم استان کار انجام می دهد

  16. حسین گفت:

    چه اشکال داره درمرکزاستان دفترداشته باشه

  17. یاسوج گفت:

    مسخره است این کار دچار خود بزرگ بینی شده

  18. آرش گفت:

    ازجنبه های مختلفی قابل بررسی است. میتواند مفید باشد

  19. اسكندر گفت:

    نخبه گان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  20. استان محروم گفت:

    سوال اینجاست آیا در قانون چنین کاری تعریف شده در ثانی هزینه های این دفتر توسط چه کسی تامین خواهد شد.حداقل درماه 10میلیون تومان هزینه این دفتر است البته اگر خوشبیینانه نگاه کنیم . مجلس شورای اسلامی تنها بری حوزه انتخابیه وتهران هزینه پرداخت می نماید پس یاسوج وبهبهان و…که ایشان دفتر بازنماید هزینه های سرسام آوری برای کشور خواهد داشت که برای چهار سال با پول همین دفتر گوشه ای از مشکلات شهر دهدشت را حل نماید تا مهاجرت کاهش پیدا کند نه اینکه خود تشویق کننده باشد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  21. صادق گفت:

    حسادت تابه کی؟

  22. منوچهر گفت:

    یاسوج هاهم بیان دهدشت

  23. ناشناس گفت:

    اگه ماییم دفتر تو روستاها هم بزنه سی کار نکردن فقط تبلیغاته .تا میتونه دفتر بزنه چرا حسودی میکنین .آیا با دفتر دستک چیزی فرق میکنه اوضاع خوب میشه جوانان سر کار میرن که واقن سر کارنننننننننننننننن.

  24. دنا گفت:

    کلی خندیدیم 

  25. ناشناس گفت:

    جهت اطلاعتون همین الان جناب تاجگردون در کلیه ادارات کل یاسوج نماینده دارد . می خواهید تا لیست اسامی اونها را منتشر کنیم!

  26. ک.الف گفت:

    تمام مشکلات حاشیه یاسوج به گرمسیری های مهاجر مربوط میشه.نمیدانم مگه یاسوج حلوا قسمت میکنند که مثل موروملخ دارند سرازیر میشن.اصلافرهنگشون با بویراحمد همخوانی ندارد…روزگاری این شهروحاشیه اش چقدربی سروصدا بود!

  27. یوسف ایرانی گفت:

    سلام
    من در لس آنجلس زندگی می کنم پیشنهاد دارم دراینجا هم کلی یاسوجی , کهگیلویه ای و دهدشتی داریم که هردو ماه یک نشست برگزارمی کنیم کهگیلویه وبویراحمدی های مقیم لس آنجلس جناب نماینده یک دفتر هم اینجا بزنند ضرر نداره

  28. دلواپسان گفت:

    جالبه،عجب ايده اي!

  29. علی گفت:

    این کار حاج عدل یعنی احترام به تمام مردم کهگیلویه ،چون بیشترین مهاجرت مردم کهگیلویه به یاسوج بوده ،پس باید اینجا دفتر داشته باشه. قریب به یک سوم جمعیت یاسوج اصالتا کهگیلویه ای هستند.

دیدگاه شما