شنبه 27 شهریور 1395 - 22:26

استقبال کم نظیر شهروندان از جشنواره بزرگ هوایی در یاسوج (+تصاویر)

این جشنواره در نوع خود در کشور بی نظیر است که حضور پر رنگ عموم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در این فضای متفاوت حاکی از موفق بودن این قبیل برنامه ها به خصوص در یاسوج است.

گروه اجتماعی- جشنواره بزرگ هوایی شهر یاسوج با حدود 30 فروند انواع وسایل پرنده شامل بالن، پاراگرایدر، پاراموتور و هواپیماهای سبک در مرکز کهگیلویه و بویراحمد در حال اجرا است.

به گزارش بویرنیوز نماینده بویراحمد و دنا عصر امروز در حاشیه بازدید از این جشنواره اظهار داشت: تمام تلاش ما برای شاد نگه داشتن مردم و ایجاد شور و نشاط در جامعه است.

غلام محمد زارعی تصریح کرد: حضور پر رنگ مردم در این جشنواره، وظیفه ما را در قبال تامین شادی و نشاط برای مردم شهرستان های بویراحمد و دنا دوچندان کرده و در آینده نیز برنامه های متنوعی برای مفرح کردن فضای این دو شهرستان در نظر داریم.

SONY DSC

وی تصریح کرد: این جشنواره تا کنون در کشور و با این وسعت بی سابقه بوده است و بدون شک علاوه بر ایجاد فضای شاد برای جامعه  به خصوص جوانان، زمینه رونق گردشگری و اشتغال را فراهم خواهد آورد.

عضو شورای شهر و رئیس هتل جهانگردی یاسوج با بیان اهمیت این قبیل برنامه ها در تعدیل فضای عمومی جامعه به سمت شور و نشاط سالم، خاطرنشان کرد: جشنواره هایی از این دست کمک شایانی به صنعت توریسم و در نهایت اشتغال و فعال شدن صنایع کوچک مرتبط با گردشگری می کند.

سعید پایدار تصریح کرد: هتل جهانگردی یاسوج به عنوان بزرگترین مرکز اقامتی و رفاهی استان با امکاناتی از قبیل رستوران، کافی شاپ، پارک کودک، کافه، سوئیت و محیط باز و وسیع آماده همکاری با همه برنامه ها و ایده های اینچنین در راستای توسعه گردشگری است و برای عمومی قابل استفاده است.

خانم جنگانی، خلبان زن حاضر در این جشنواره بویرنیوز گفت: این جشنواره در نوع خود در کشور بی نظیر است که حضور پر رنگ عموم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در این فضای متفاوت حاکی از موفق بودن این قبیل برنامه ها به خصوص در یاسوج است.

گفتنی است این جشنواره تا پایان فرداشب در یاسوج ادامه دارد و بازدید برای عمومی آزاد است.

photo_2016-09-17_22-21-52

139506251410349578665834

SONY DSC

SONY DSC

 

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=202896
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما