چهارشنبه 24 شهریور 1395 - 22:47

تحسین ویژه مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از پتروشمی شازند

در جریان سفر یکروزه معاون وزیر نفت به اراک، واحد نیمه صنعتی پلی پروپیلن و کاتالیست پلی پروپیلن که برای اولین بار در کشور با ظرفیت تولید 2400 تن در سال می باشد ، افتتاح شد.

به گزارش بویرنیوز به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین ، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: توسعه و تامین تکنولوژی های لازم و مورد نیاز برای صنایع پتروشیمی، در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته است. مرضیه شاهدایی ادامه داد: در راستای توسعه تولید کاتالیست ها به اشل صنعتی ، تفاهم نامه ای بین شرکت پژوهش و فناوری و شرکت خوارزمی منعقد شده است تا این محصول برای واحدهای بزرگ در حال تولید در کشور قابل استفاده باشد. وی در بخش دیگری از صحبت های خود از اتخاذ تمهیداتی برای افزایش میزان صادرات محصولات پتروشیمی، به عنوان یکی از برنامه های مهم آینده وزارت نفت خبر داد.

photo_2016-09-14_22-46-29

مهندس غریب پور مدیرعامل پتروشمی شازند و مرضیه شاهدایی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی

شاهدایی تصریح کرد : واحدهای پتروشیمی که اکنون دارای اولویت تولید بنزین در کشور می باشند، با افتتاح فاز اول پالایشگاه ستاره خلیج فارس که می تواند بنزین مورد نیاز کل کشور را تامین کند با مشکل مازاد محصولات تولیدی مواجه می شوند. مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به برنامه و اهداف دیگر وزارت نفت برای افزایش خوراک مایع واحدهای داخل کشور اشاره کرد و افزود: به دنبال این هدف هستیم که تمهیداتی برای استفاده مناسب از خوراک های اضافه مایع واحدهای پتروشیمی اتخاذ شود.

مرضیه شاهدایی نظم و انسجام موجود در مجتمع پتروشیمی شازند را به عنوان یکی از واحدهای شاخص و قابل تحسین در کشور دانست و بیان داشت: این مجتمع از نظر تنوع تولید محصول و آمار بالای تولید در بازار داخل و خارج کشور، شاخص می باشد و امیدواریم در آینده شاهد توسعه بیشتر ظرفیت تولید نیز باشیم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=202757
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مظفری گفت:

    درود بر مرد بویراحمد

  2. ادیب گفت:

    بنازم مردان مرد بویراحمدی را

  3. ابوالفتح رضایی جهان آباد گفت:

    ایشان شخصیتی کاریزماتیک توانمند وبادرایت میباشد .

  4. داودی-سیمان کنگان گفت:

    درود بر مرد بزگ صنعت

  5. م.پیروز گفت:

    از افتخارات کشور است اقای غریب پور

  6. ناشناس گفت:

    درود بر مهندس عزیز .آرزوی موفقیت برای حضرتعالی.

  7. ناشناس گفت:

    درود بر مهندس غریپور درود بر کر لر درود بر اریوبرزن….جناب مهندس  ما مردانی چون شما افتخار میکنیم…به امید موفقیت های بالاتر.با تشکر قاسم دلشاد

  8. قاسم دلشاد گفت:

    .باز افتخار دیگر به افتخارهای جناب مهندس غریپور…ما به مردانی چون شما افتخار میکنیم وبه لربودن خودمان افتخار…به امیدا موفقیت بیشتر..

دیدگاه شما