شنبه 20 شهریور 1395 - 2:35

صحبت های لری نایب قهرمان کهگیلویه و بویراحمدی پارالمپیک ریو در برنامه زنده (+عکس)

نایب قهرمان پارالمپیک ریو گفت: تنها به رنگ زرد مدال طلا می‌اندیشم.

به گزارش «بویر نیوز»، سامان پاکباز امشب در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: 21 سال سن دارم و متولد سال 74 شهر سی‌سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد هستم.

نایب قهرمان پرتاب وزنه پارالمپیک ریو گفت: شبکه چشم و اعصاب شبکه آن از بین رفته است و مرکز بینایی تار و تاریکی دارم.

این قهرمان کاروان شهدای منا در پارالمپیک ریو بیان کرد: چون مشکل مربوط به عصب است با دارو بهبود پیدا نمی‌کند.

پاکباز گفت: قبل از این و در هنگامی که مشکل نداشتم در رده سالم‌ها در رشته‌هایی مانند تکواندو تمرین می‌کردم و رقابت داشتم و اکنون در این رشته و در رده کم‌بینایان در خدمت ورزش کشورم هستم.

نایب قهرمان پارالمپیک ریو گفت: در المپیک و پارالمپیک چیزی قابل پیش‌بینی نیست؛ هرچند که پیش‌بینی مدال نقره و برنز را می‌کردم، اما با توجه به رنکینگی که وجود داشت در مورد مدال طلا پیش‌بینی مدال نداشتم.

پاکباز در ادامه با اشاره به برنامه‌های آینده خود تصریح کرد: تنها به رنگ زرد مدال طلا در آینده می‌اندیشم و از هم‌اکنون خود را برای مسابقات جهانی سال آینده که در تیرماه 96 در لندن برگزار می‌شود، آماده می‌کنم.

این قهرمان کهگیلویه و بویراحمدی تصریح کرد: مسابقات پارالمپیک برای من تمام شد و بعد از یک استراحت بسیار کوتاه دوباره تمرینات خود را برای کسب موفقیت‌های بیشتر شروع خواهم کرد.

وی با بیان اینکه پدر خود را در سال 89 از دست دادم، تشریح کرد: مادرم پشت صحنه این موفقیت‌ها بوده است و برنامه‌های تمرینی خود را زیر نظر برادرم محسن پاکباز ادامه می‌دهم که به مدت سه سال مربی من بوده است.

پاکباز با قدردانی از برنامه‌های خوبی که فدراسیون جانبازان و معلولان و به خصوص خسروی‌وفا رئیس این فدراسیون و همچنین رئیس انجمن دو و میدانی داشته، تبیین کرد: برای ورود به پارالمپیک باید سهمیه را کسب می‌کردم که این اتفاق در مسابقات جهانی قطر صورت گرفت و سپس به مدت سه ماه اردوی متمرکز داشتیم.

وی بیان کرد: اردوی خوب خارج از کشور نیز داشتیم و در سه استان کشور اردوهایی برگزار کردیم و هیچ کمبودی نداشتیم و مسؤولان برای ما کم نگذاشتند تا توانستیم این موفقیت را کسب کنیم.

به گزارش «بویر نیوز»، سامان پاکباز در بخشی از مصاحبه خود که در لحظه پس از کسب مدال بود با زبان لری سخن گفت و از مردم برای دعای خیرشان تشکر کرد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=202283
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. نجفی سی سخت گفت:

    درود و احسنت بر سامان عزیز …فرزندی غیور از سی سخت

  2. ناشناس گفت:

    افرین سامان عزیز مایه ی افتخار همه ی مردم استان هستی

  3. دنانشین گفت:

    درود بر غیرتت.دلاور خسته نباشی

  4. ناشناس گفت:

    درود بر تو

  5. ناشناس گفت:

    آرزوي موفقيت روز افزون براي برادر هم استانيمان آقاي پاكباز

  6. بویراحمد گفت:

    بارک اله کر غوت

  7. قاسمی از شیراز گفت:

    درود وتبریک بر هم استانی عزیز.موفق وسربلند باشید.سپاس از اطلاع رسانی بویر نیوز.

  8. ایرانی گفت:

    مایه افتخار لرها و ایران 

  9. سعید نیک اقبالی گفت:

    جناب آقای سامان پاکباز همشهری عزیز این موفقیت بزرگ را به شما و خانواده محترمتان و تمام همشهریهای سی سختی و هم استانی و ایرانیان سرفراز  تبریک عرض میکنم و توفیقات روزافزون برایتان آرزومندم . بدون شک آنچه که موفقیت شما را تثبیت و تضمین نموده  ، نیت پاک و صدق کردار و تلاش مضاعف شما و همیاری و دعای خیر خانواده و خصوصا” مادر فداکارتان و بعد تمام همشهریان و مسئولین مرتبط بوده است  و ما میدانیم شما وخانواده ات چه سختیها کشیده اید. وبدانید  ( که خداوند اگر دری بر انسان ببندد ، درهای دیگری بر وی میگشاید و این برای آزمودن انسانها است . ). و شما نمونه ی بارز همین آیه  شریفه ی قرآن  هستید . بنابراین از شکر و ستایش پروردگار غافل نشوید .و در همه عرصه های زندگی و رشد و تعالی موفق باشید.  انشاءالله .

  10. دنای سرفراز گفت:

    درود بر این جوان رعنا.بسیار زیبا صحبت کردند .

  11. آ.رحمانی گفت:

    درود بر شرفت مرد بزرگ

  12. ناشناس گفت:

    خدمت این دلاور هم استانی وهمه پهلوانان این مرز بوم تبریک عرض می کنم

  13. امير از سيسخت گفت:

    خسته نباشي دلاور.
    به همه همشهري هاي عزيز خودم هم تبريك ميگم … ان شاءاله هميشه در تمام مراحل زندگي موفق باشي سامان عزيز. درود بر غيرتت مرد.

  14. وحیداز چرامت آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون گفت:

    سامان عزیز برای ما اهل کدوم شهر استان بودنت مهم نیست همین که اهل استان هستی برای ما مایه افتخار هستی و برایتان
    آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم

  15. حسن گفت:

    آفرین باغیرت

دیدگاه شما