چهارشنبه 27 دی 1391 - 14:18

قتل دختر جوان بعد از رد درخواست ازدواج

بویرنیوز:

دانشجوي انصرافي که متهم است به خاطر شنيدن پاسخ منفي از دختر مورد علاقه اش براي ازدواج، او را با ضربات چاقو به قتل رسانده در جلسه دادگاه از خودش دفاع کرد.

به گزارش شرق، روشن، نماينده دادستان تهران در ابتداي جلسه محاکمه در جايگاه حاضر شد و در توضيح کيفرخواست گفت: شاهين متهم 25 ساله پرونده، اسفند سال قبل دختر جواني به نام مينا را با ضربات چاقو به قتل رسانده است. تحقيقات ما نشان داد متهم از مدتي قبل با مقتول رابطه داشت و زماني که مقتول به درخواست او براي ازدواج پاسخ منفي داده، عصباني شده و با ضربات چاقو او را به قتل رسانده است.

بنابراين به عنوان نماينده دادستان تهران با توجه به محرز بودن جرم مقتول و درخواست اولياي دم درخواست صدور حکم قانوني را دارم.در ادامه جلسه دادگاه پدر و مادر مقتول در جايگاه حاضر شدند و براي متهم درخواست صدور حکم قصاص را کردند.

خواهر مينا که در جريان روابط متهم با مقتول بود گفت: دو سال بود که خواهرم با شاهين رابطه داشت و آنها قصد داشتند با هم ازدواج کنند خواهرم در يک کارگاه، کارگري مي کرد و دختر مستقلي بود در مسير کارگاه هم با شاهين آشنا شده بود، بعد از مدتي متوجه شد شاهين با يکي از همکارانش رابطه برقرار کرده است و با زني شوهردار هم ارتباط دارد. همين باعث شد از او دور شود و گفت شاهين مرد خوبي نيست، شاهين او را اذيت مي کرد، کتکش مي زد، يک بار به چشمش گاز فلفل پاشيده و يک بار هم با چاقو به پهلويش زده بود. من و شوهرم به سراغ شاهين رفتيم و به او گفتيم دست از سر مينا بردارد حتي گفتيم شکايت مي کنيم اما او به سمت شوهرم حمله کرد و گفت همه اعضاي خانواده اش در نيروي انتظامي هستند و اگر جرات داريم برويم و شکايت کنيم. او ما را خيلي مي ترساند و فکر مي کرديم واقعا کاري مي کند. به همين خاطر هم شکايت نمي کرديم.

اين زن ادامه داد: شاهين مرد شکاکي بود و با اينکه خواهرم مدتي به او علاقه داشت اما رفتارهايش باعث شد از او دل بکند، البته پدر و مادرم هم با اين ازدواج مخالف بودند چون خانواده هاي ما اختلافات فرهنگي زيادي داشتند. سپس متهم در جايگاه حاضر شد. او اتهامش را رد کرد و گفت: من دانشجوي رشته مهندسي برق بودم اما بعد از دو سال از دانشگاه انصراف دادم و مشغول به کار شدم. دوسال ونيم قبل از حادثه با مقتول آشنا شدم. او با دوستش سوار ماشين يکي از دوستان من شد بعد دوستم شماره تماس مينا را به من داد و گفت مينا دختر خوبي است و اگر با او دوست شوي پشيمان نمي شوي. با مينا تماس گرفتم و رابطه دوستانه اي بين ما برقرار شد بعد از سه هفته مينا گفت به من علاقه مند شده و دوست دارد با هم ازدواج کنيم. من راضي به اين کار نبودم. وقتي متوجه ماجرا شد سعي کرد ترحم مرا جلب کند او گفت به بيماري هپاتيت مبتلااست و به زودي مي ميرد. مي گفت حتي اگر يک روز به پايان عمرش مانده باشد دوست دارد آن يک روز را با من زندگي کند. کارهايي کرد که به او وابسته شدم البته هرگز دوستش نداشتم و مي دانستم نمي توانيم زندگي خوبي داشته باشيم اما دلسوزي اي که نسبت به او داشتم من را در اين رابطه نگه داشته بود.

متهم ادامه داد: مينا دختر خوبي نبود، موهايش را رنگ مي کرد و کارهايي انجام مي داد که درست نبود. پدر و برادرش بايد جلوي او را مي گرفتند اما به جاي همه آنها من اين کار را مي کردم. من برايش هم پدر و مادر بودم و هم برادر و سعي مي کردم مراقبش باشم. شاهين که ابتدا منکر قتل شده بود در مورد روز حادثه گفت: آن روز مينا با من تماس گرفت و گفت بيا باهم بيرون برويم. چهارشنبه سوري بود مي خواستيم کمي بگرديم من نيم ساعت زودتر به محل کار او رسيدم .گفت: بيا داخل تا کارم تمام شود. وارد اتاقي شدم که او در آنجا بود. داشتيم صحبت مي کرديم که از من خواست آرام تر حرف بزنم چون صاحبکارش در اتاق بغلي است از شنيدن اين حرف خيلي ناراحت و عصبي شدم و کنترل خودم را از دست دادم چون او نبايد در اتاق کناري صاحبکارش مي ماند. نتوانستم جلوي خودم را بگيرم چاقويي را که روي ميز بود برداشتم و به سمتش حمله کردم. چندين ضربه به او زدم. مينا روي زمين افتاد من هم رويش نشستم و ضربات بعدي را وارد کردم. تا همکارانش بيايند او مرده بود البته با اورژانس هم تماس گرفتند اما کاري از دست تکنسين ها برنيامد.

بعد از دفاعيات متهم، وکيل مدافعش گفت شاهين بيمار رواني است او خواستار تشکيل کميسيون پزشکي قانوني شد. سپس هيات قضات دفاعيات اين دو را موثر ندانستند و براي صدور راي دادگاه وارد شور شدند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=20163
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما