چهارشنبه 10 شهریور 1395 - 20:57

زمان تکمیل پروژه پاتاوه به دهدشت

خبرگزاری فارس: تکمیل پروژه پاتاوه به دهدشت تا پایان سال 96

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اختصاص اسناد خزانه به پروژه پاتاوه به دهدشت گفت: در صورت تزریق این نقدینگی پروژه تا پایان سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بویر نیوز، عدل هاشمی‌پور عصر امروز در حاشیه بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از محور پاتاوه به دهدشت اظهار داشت: حضور مسؤولان وزارتی در حوزه انتخابیه و بررسی پروژه‌ها از نزدیک می‌تواند در سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی و به سر انجام رساندن آن‌ها مؤثر باشد.

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: بر همین اساس مسؤولان در حوزه‌های مختلف دعوت برای حضور در شهرستان‌های چهار گانه دعوت می‌شوند و این بازدیدها دستاوردهایی هم در پی دارد.

وی با بیان اینکه امروز در بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی از محور پاتاوه به دهدشت روند عملیات پروژه مورد بررسی قرار گرفت افزود: تصمیم‌هایی برای تسریع در پیشرفت پروژه گرفته شده و تا نتیجه نهایی پیگیری می‌شوند.

هاشمی‌پور نقش محوری راه‌ها در خروج از بن‌بست را مهم دانست و گفت: تا زمانی که از بن‌بست خارج نشویم نمی‌توانیم انتظار توسعه داشته باشیم.

وی خارج شدن شهرستان از بن بست را اولویت برنامه کاری خود برشمرد و گفت: باید به راه‌ها توجه ویژه داشته باشیم.

هاشمی‌پور افزود: در بازدید امروز تصمیم‌های جدی در پرداخت نقدینگی اوراق خزانه گرفته شد که با توجه به تأکید رئیس جمهور و مصوبه هیأت دولت جمع‌بندی خوبی در این باره گرفته شده است.

نماینده شهرستان‌های چهارگانه کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی افزود: مقرر شده است نقدینگی به کارگاه تزریق شود و اگر این پول تزریق شود و اوراق خزانه تحویل شود مطمئن هستم تا پایان سال آینده پروژه تکمیل می‌شود.

هاشمی‌پور پیشرفت پروژه پاتاوه به دهدشت را 70 درصد عنوان کرد و گفت: 30 درصد مابقی با رفع مشکلات نقدینگی به سرعت پیش خواهد رفت.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201624
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما