چهارشنبه 10 شهریور 1395 - 8:48

چپاول به املاک تهران به روش گاز انبری/جارچیان فیش های حقوق دقیقا کجایند؟

شهرداری تهران با بذل و بخشش و صد البته به روش گازانبری جیب مردم را می زند، روشی که این بار هزاران میلیارد از جیب مردم به جیب دوستان شهرداری تهران واریز شده.
جالب است که زمین های میلیاردی با تخفیف ۵۰ درصدی بی سر و صدا به خواص و نزدیکان خودشان در شهرداری تهران واگذار می کنند وهیچ خبری از استعفاد و تعقیب و پیگرد قانونی نیست.
پرسنا نوشت، راستی رسانه های دلواپس کجایید دقیقا کجایید،  که کیکی به نام تهران را برش زدند و سند زدند، پس چرا جار نمیزنید.
البته یادمان نبودکه شهرداری تهران، زمین های مفت بیت المال نیست بالاخره ایشان برای نظام زحمت کشیده اند.
با یک حساب سرانگشتی می توان فهمید که چند صد برابر برخی فیش های حقوقی که بوق رسانه ها موجب تخریب برخی چهره ها شد در شهرداری تهران آن هم از نوع گازانبری به جیب نور چشمیها واریز شده اما اشکال ندارد بچه ها خودی بودند .
مردم منتظرند تا ببینند نتیجه عدالت و برخورد قاطع با فساد و این روش غیر قانونی و سو استفاده از اموال عمومی به کجا می رسد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201597
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. مستضعف گفت:

    من نمیدانم این حرف چقدرواقعیت داره ولی اگهرحقیقتااین ادعا حقیقت داره واقعا بایدنشست زارزاربرای شهردارناله سردادماوقتی بچه بودیم گاهی شیطنت میکردیم یاگرسنه بودیم ازکنارباع که ردمیشدیم یه دونه میوه میچیدیم ومیخوردیم حالا که توسرازیری عمریم شب وروزم شده فکراینکه چه کارکنم ردمظالم هم کردم تازه مال دوسه نفره این اقاحقوق هفتادمیلیون راچه کارمیکنه البته شایدانقدرانزدخداعزیزباشه که خداهفتادمیلیون راقیامت  به شفاعت ایشون ببره بهشت  اونوقت همه ازش راضی میشن گذشته 4ازشوخی واقعابایدزارزاربرای این افراداگر یه کردچراکه بدبخت ترین انسانهاکسانی هستندکه برای دنیای دیگران اخرت خودشون راخراب کنندبدبختی اینه که این افرادبااعمالشون اعتمادعمومی رادرجامعه نسبت به مسئولین از بین میبرن مدعی العموم بایدازحقوق عمومی مسئولین  دفاع کنه و
    ه

  2. ناشناس گفت:

    چپاول به بیت المال در (…..) استان ک.ب 23 میلیون ماموریت در تاریخ 4/5/1395 برای تعداد 45 کارمند تایید وپرداخت شد که 12 میلیون ار این مبلغ فقط به 4 نفر تعلق گرفت 1-مدیر 2- حراست 3- مسول فنی اکثرا در قالب ماموریت سوری ونرفته

  3. بيدارشو گفت:

    بخور يد و بياشاميد كه نوش جانتان باد ميراث داران انقلاب اسلامي اخ و بخت مردم خول من سر ايران

دیدگاه شما