سه شنبه 9 شهریور 1395 - 2:24

تمجید کی‌روش از معاون اول رئیس‌جمهور

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: صعود به جام جهانی مثل کوه‌نوردی و فتح قله اورست است و مطمئنا چند روز آرامی خواهیم داشت اما طوفان‌هایی است که امیدوارم دست در دست هم آنها را پشت سر بگذاریم.

به گزارش فارس، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی در تمرین تیم ملی که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: جناب آقای گودرزی و جهانگیری، سجادی و پروین برای حضورتان در تیم ملی فوتبال ایران از صمیم قلب تشکر می‌کنیم. به واقع شما به قلب فوتبال ایران یعنی ورزشگاه آزادی آمدید و از شما تشکر می‌کنم.

وی افزود: ازصمیم قلب از همه تشکر می‌کنم و این کار بزرگی برای تیم ملی فوتبال ایران بود. حضور حضرتعالی (جهانگیری) را افتخار بزرگی برای خود می‌دانیم و یکی از افتخاراتی است که در ذهن ما می‌ماند البته این را به عنوان هدیه نگاه نمی‌کنیم بلکه وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند. در 5 سال گذشته از زندگی خود سعی کرده‌ام به همراه کادرفنی و مربیانی که با آنها کار می‌کنم جایگاه پیراهن تیم ملی ایران را در جایگاه رفیعی قرار دهیم و حضور حضرتعالی به ما کمک می‌کند که مسیر را مستحکم‌تر از گذشته ادامه بدهم و باردیگر تشکر می‌کنیم از حضور حضرتعالی و هیچ وقت امروز را فراموش نخواهم کرد.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: به نمایندگی از خانواده بزرگ فوتبال سلام ما را به دکتر روحانی و اعضای دولت برسانید و باردیگر از حضور شما تشکر می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال در پایان حرف‌هایش گفت: خدا را شکر همه چیز خوب است و آماده رویارویی با قطر هستیم البته صعود به جام جهانی به واقع مثل کوه‌نوردی و فتح قله اورست است و مطمئنا چند روز آرامی خواهیم داشت اما طوفان‌هایی است که امیدوارم دست در دست هم آنها را پشت سر بگذاریم.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201563
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما