سه شنبه 9 شهریور 1395 - 2:23

(تصاویر) دختر سرطانی در اهواز سیندرلا شد

آرزوی یکی دیگر از کودکان سرطانی بیمارستان شفای اهواز به حقیقت پیوست.
شاید «امل» هشت ساله هیچوقت تصور نمی کرد که روزی همچون پرنسس سیندرلا، سوار بر کالسکه ای که برایش تدارک دیده شده با عبور از فرش قرمزی که برایش پهن کرده بودند تا کاخ آرزوهایش که با استفاده از بنرهای الگو گرفته از دیوارهای قصر سیندرلا طراحی شده بود، همراهی شود و در آنجا با استقبال و تعظیم زنجیره ای انسانی متشکل از مردانی با کلاه هایی به سبک اروپایی که به محض ورودش کلاه از سربرداشته و زنانی با تاج گل بر سر روبه رو شود و برای اولین بار در کشور خود را پرنسس کوچولوی ایران بداند.
مسئول مؤسسه فرهنگی و هنری «پنجمین فصل قشنگ» در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار می کند: امشب آرزوی «امل» یک دختر هشت ساله که می خواست پرنسس شود، برآورده شد. به اسم زیبای این دختر خیلی علاقه دارم چرا که خودش به معنای آرزوست.
رشیدی می گوید: «امل» امشب تنها پرنسس کشور می شود و تا کنون به جز او هیچ کسی در ایران پرنسس نشده است. امل با وجود سن و سال کمی که دارد علاقه ای به شهرت مانند «عباس» که رئیس کلانتری شد، نداشت. او حتی علاقه ای نداشت که مردم از بیماری وی مطلع شوند، با او صحبت کردیم تا متقاعد شد در این برنامه زیبا به آرزوی خود دست پیدا کند.
دیگر عضو هیئت مدیره موسسه پنجمین فصل قشنگ نیز در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان می کند: استانداری برای برآورده شدن آرزوی امل هشت ساله نهایت همکاری را داشت که از این بابت از همه آنها تقدیر و تشکر می کنم. استانداری تهیه کالسکه این پرنسس را هم برعهده گرفته بود.
«شیما رشیدی» ضمن تقدیر از گروه گریم امل، افزود: از تمامی گروه های موسیقی و دکورات هایی که تزئین با بادبادک و جانمایی جایگاه سن را به صورت رایگان انجام دادند، تقدیر و تشکر می کنم.
وی ادامه می دهد: برخی افراد نیز به همراه خودروهای تزئین کرده خود به صورت کاروان همراهی داشتند که از آنها نیز تقدیر می کنم.
(تصاویر) دختر سرطانی در اهواز سیندرلا شد
(تصاویر) دختر سرطانی در اهواز سیندرلا شد
(تصاویر) دختر سرطانی در اهواز سیندرلا شد
(تصاویر) دختر سرطانی در اهواز سیندرلا شد
(تصاویر) دختر سرطانی در اهواز سیندرلا شد
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201558
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. ناشناس گفت:

    خدا شفا بده انشاالله

  2. سیدجوادمعتمدی گفت:

    ازخداوند منان طلب شفاعت داریم

  3. خان گفت:

    خداوندا شکر

دیدگاه شما