سه شنبه 9 شهریور 1395 - 1:50

برخی ادارات در شهرستان باشت نمایندگی ندارند!

عضو شورای شهر باشت با بیان اینکه هنوز ادارات زیادی در این شهرستان دایر نشده است، بر ضرورت استقرار نمایندگی برخی ادارات در شهرستان باشت تأکید کرد.

به گزارش فارس، جهانبخش خیزات عضو شورای اسلامی شهر باشت در جمع استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مردم شهرستان باشت اظهار کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و به برکت خون شهدا خدمات زیادی در این شهرستان صورت گرفته که نباید آن‌ها را نادیده گرفت.

عضو شورای اسلامی باشت با اشاره به مشکلات شهر باشت افزود: مصلی آبروی شهر باشت است انتظار داریم این نکته مورد نظر قرار گرفته شود تا حداقل هم برای نماز جمعه و مراسماتی به این شکل از آن استفاده کنیم.

خیزات درباره مشکل نمایندگی ادارات بیان داشت: مشکل دیگری که در این شهرستان به چشم می‌خورد تعداد زیادی از ادارات ما به صورت نمایندگی هستند و با یک یا دو نیرو و فاقد ساختمان اداری هستند انتظار داریم هم به لحاظ اینکه مستقل شوند و هم به لحاظ نیرو و ساختمان مد نظر قرار داشته باشند.

وی ادامه داد: برخی ادارات هنوز در شهرستان دایر نشده‌اند از جمله ثبت اسناد، اداره دارایی، هواشناسی و اداره امور عشایر که افراد باشت هر روزه باید برای کارهای جزئی به شهرستان گچساران رفته تا این مشکلات حل شود.

این عضو شورای شهر گفت: نوسانات و افت ولتاژ برق در شهر و روستاها با توجه به گرمای هوا فشار زیادی به مردم می‌آورد که انتظار داریم در این زمینه هرچند کارهای خوبی صورت گرفته ولی باز هم انتظار داریم این مشکلات به کمک مسؤولان رفع شود.

خیزات با اشاره به مشکلات آب آشامیدنی قسمتی از شهر اظهار کرد: آب آشامیدنی شهر مخصوصا قسمت شمال غرب شهر با مشکل مواجه است، انتظار داریم با توجه به چاهی که حفر و خط انتقال آن نیز هم کار شده نیاز به منبع ذخیره آب دارد در این قسمت شهر قرار گیرد تا مشکل ذخیره آب شهر باشت رفع شود.

وی با اشاره به مناطق گردشگرپذیر شهر باشت بیان داشت: متاسفانه جایی که گردشگر بیاید و اقامت خوبی داشته باشد نداریم و انتظار داریم در منطقه شلال دون که در مسیر جاده اصلی قرار دارد در نظر گرفته شود.

عضو شورای باشت درباره تسهیلات وام ازدواج بیان داشت: متاسفانه بانک‌ها همکاری زیادی نمی‌کنند و یا اصلا می‌گویند بودجه نداریم و بروکراسی اداری در این زمینه اینقدر زیاد است که جوانان ما را ناامید کرده و حداقل بعضی از آن‌ها ازدواج را به تأخیر انداخته‌اند.

وی با اشاره به نبود صنایع تبدیلی در شهرستان اظهار کرد: زحمت را کشاورز می‌کشد و سودش به جیب دلالان و غرفه‌داران شهرهای بزرگ می‌رود و انتظار داریم که در زمینه صنایع تبدیلی تدبیری اندیشیده شود.

خیزات افزود: مجتمع گلخانه‌ای سرآبیز با وجود اینکه می‌تواند در بخش کشاورزی خیلی از مشکلات را حل کند متاسفانه به دلیل نبود بودجه راکد مانده است.

وی در پایان گفت: در حوزه آب روستایی بیش از 40 درصد شبکه‌های باشت فرسوده است که انتظار داریم آب روستایی در این زمینه حمایت کند تا مشکلات شهرستان رفع شود.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201525
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما