سه شنبه 9 شهریور 1395 - 1:51

بهر‌ه‌برداری از دومین ورودی اصلی شهر یاسوج

خبرگزاری فارس: بهر‌ه‌برداری از دومین ورودی اصلی شهر یاسوجشهردار یاسوج از بهر‌ه‌برداری دومین ورودی اصلی این شهر خبر داد.

 به گزارش فارس، محمدعلی جاوید در حاشیه بازگشایی دومین ورودی اصلی شهر یاسوج اظهار کرد: برای ایجاد زیرساخت‌های جدید در شهر یاسوج همه توان خود را به‌کار می‌گیریم.

شهردار یاسوج با بیان اینکه در همین زمینه اجرای دومین ورودی اصلی شهر یاسوج را داریم که این مسیر در دو مرحله اجرا می‌شود، گفت: مرحله اول از میدان انقلاب تا گلزار شهدا و مرحله دوم از گلزار شهدا تا پل سوم بشار بوده که مرحله اول امروز اجرا شده است.

جاوید تصریح کرد: در راستای تملک اراضی، جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت این محور 10 میلیارد ریال از محل درآمدهای شهرداری و عوارض شهروندان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

وی ادامه داد: دومین ورودی اصلی مرکز استان بزرگترین و پر ترافیک‌ترین محور است که کار ساماندهی، زیرسازی و آسفالت آن از سه ماه گذشته در دستور قرار گرفت.

شهردار یاسوج با ذکر این نکته که پس از بهره‌برداری از پل سوم در حدود 50 درصد از رفت و آمدها به یاسوج در این محور خواهد بود، اظهار کرد: با بهره‌برداری از فاز یک ترافیک شهر از سمت شیراز نیز ساماندهی می‌شود.

وی افزود: همچنین فاز اول ساماندهی ورودی اصلی شهر یاسوج توسط سازمان عمران شهرداری یاسوج شامل زیرسازی و جدول گذاری آن صورت گرفته است.

جاوید بیان کرد: در این زمینه فاز دوم این پروژه با تلاش کارشناسان فنی و عمرانی سازمان عمران تا سه ماه آینده تمام خواهد شد.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201524
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما