سه شنبه 9 شهریور 1395 - 1:47

بازسازی طرح هادی 12 روستای بخش مرکزی کهگیلویه

بخشدار مرکزی کهگیلویه گفت: بازسازی و بازنگری طرح هادی 12 روستای این بخش توسط گروه جهادی در حال انجام است.

سید شرمت‌الله حسینی‌پرور در گفت‌وگو با فارس در تشریح خدمات ارائه شده به روستاهای بخش مرکزی این شهرستان اظهار کرد: طی سه سال گذشته اقدامات مؤثری در توسعه، عمران آبادانی روستاها انجام شده است.

بخشدار مرکزی کهگیلویه جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر با فراهم ساختن زیر ساخت‌ها را از برنامه‌های مهم دولت یازدهم برشمرد و گفت: بخشداری مرکزی در راستای سیاست‌های دولت و برنامه‌های تدوین شده تلاش مضاعف داشته و پروژه‌هایی اجرا کرده است.

وی افزود: با اجرای پروژه‌هایی از قبیل اجرای طرح هادی،بهسازی جاده‌ها،گازرسانی و آسفالت معابر وضعیت روستاها بهبود پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه زیرسازی و آسفالت 12 روستای بخش مرکزی به متراژ 150 هزار متر مربع انجام شد افزود: با همکاری روستاییان معابر طرح هادی در تعدادی از روستاها بازگشایی و زمینه اجرای طرح فراهم شد.

حسینی‌پرور از گازرسانی به دیگر خدمات ارائه شده به روستاها نام برد و گفت: عملیات گازرسانی به روستاهای حومه غربی اجرا شده که در این پروژه 16 روستا از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

وی افزود: آسفالت معابر روستاهای چاهبردی،دره لبک،آدرکان،دم مهد،تل زری،دهنو،تل مرغ،لیرتلخک،کلایه سفلی،کلایه علیا و و طولیان انجام شده است.

این مسؤول اجرای عملیات جدول‌گذاری در 20 روستا با متراژ 7 هزار مربع،احداث ساختمان دهیاری در پنج روستا،سنگ فرش معابر روستایی و زیرسازی جاده‌های بین روستایی را از دیگر خدمات بخشداری مرکزی در سه سال اخیر عنوان کرد و گفت: بازسازی و بازنگری طرح هادی در 12 روستای دیگر از جمله برج علیشیر و بوای سفلی به همت گروه جهادی در حال اجرا است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201518
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما