دوشنبه 8 شهریور 1395 - 12:03

افتخار می‌کنیم ‌دستور خدا را درباره ‌منافقین ‌اجرا کردیم

وزیر دادگستری با بیان اینکه امروز منافقين با خفت و خاری و لعن و نفرین و نفرت زندگی می‌کنند، گفت: «افتخار می‌کنیم ‌دستور خدا را درباره ‌منافقین ‌اجرا کردیم».
به گزارش تسنیم، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مصطفی پورمحمدی عصر دیروز در جلسه شورای اداری استان لرستان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: «خدمتی که برای خدا و خالصانه و صادقانه باشد، ماندگار است». او با تأکید بر لزوم تلاش برای ماندگاری خدمت در زمان حیات افزود: «اگر انسان تلاش کند کارش الهی و به‌خاطر خدا شود، این کار ماندنی و ماندگار است و رشد و حیات پیدا می‌کند که مثال برجسته آن زندگی انسان‌های وارسته و شهداست که با اقدامات خود نامی ماندگار در تاریخ از خود برجای گذاشته‌اند».

وزیر دادگستری با اشاره به نام و یاد ماندگار شهدا در گذر تاریخ، این امر را نشئت‌گرفته از راه و هدف الهی آنها دانست و بیان کرد: «شهدا در عین رفتن از دنیا زنده‌اند و به خدا ملحق می‌شوند و پیوندی خدایی می‌گیرند، همچون شهید رجایی که دوران خدمتشان از اول انقلاب تا زمان شهادت طولی نکشید و آثار و نشان ماندگار زیادی از خود برجای گذاشته و این‌همه خاطره تأثیرگذاری و الهام‌گیری، خاصیت خدمت‌کردن برای خداست». او با بیان اینکه فرهنگ انقلاب اسلامی، فرهنگ خدمت، ایثار و شهادت است، تصریح کرد: «باید این فرهنگ را در حوزه اداری تبلیغ و ترویج کنیم و اخلاق و منش شهیدان را در راه خدمت‌رسانی به مردم در پیش گیریم».
پورمحمدی با اشاره به زندگی منافقین، گفت: «امروز منافقين با خفت و خاری و لعن و نفرین و نفرت زندگی می‌کنند و درست است آمریکا، اسرائیل و عربستان سراغ این افراد می‌آیند؛ اما آنها ارزشی ندارند که به ملت خود خیانت کنند و در نهایت مورداعتماد هیچ‌کس نخواهند بود و ارزشی ندارند. خداوند فرمودند بر کفار رحم نکنید، چون آنها به شما رحم نمی‌کنند و به منافقين نباید رحم کرد، چراکه اگر بتوانند شما را به خاک و خون می‌کشند که کشیدند». او ادامه داد: «ما افتخار می‌کنیم که دستور خدا را درباره منافقین اجرا کردیم و در مقابل دشمنان خدا و ملت با قدرت ایستادیم و مقابله کردیم». پورمحمدی با اشاره به تلاش دشمنان برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: «دشمنان دنبال حذف جمهوری اسلامی از منطقه بودند؛ اما حالا می‌بینند بدون ایران نقشی در منطقه رقم نمی‌خورد و نمی‌توانند جایگاه ما را نفی کنند». وزیر دادگستری با اشاره به حضور و دخالت‌های بیگانگان در منطقه غرب آسیا، خاطرنشان کرد: «بخشی عظیمی از تحرکات و دخالت بیگانگان در منطقه غرب آسیا برای محدود‌سازی حوزه نفوذ انقلاب اسلامی در این منطقه است».پیش از این، علی مطهری، نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای از پورمحمدی خواسته بود درباره اتفاقات سال ٦٧ توضیح دهد تا ابهامات برطرف شود.
نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201457
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما