یکشنبه 7 شهریور 1395 - 22:35

انتخاب يك كهگيلويه و بوير احمدي به عنوان مدير شايسته و نمونه در سطح ملي (+تصاویر)

در جشنواره شهيد رجايي توسط نماينده محترم ولي فقيه ،معاون رييس جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران از اسكندر يارنسب مدير كل فرهنگي و تبليغات اين نهاد به عنوان مدير شايسته در سطح ملي تجليل و لوح مدير شايسته به ايشان اهدا شد.

یارنسب نمونه (2)

به گزارش «بویر نیوز»، در اين مراسم كه در سالن حوزه هنري تهران و با حضور مديران مختلف برگزار گرديد به پاس درايت و تدبير اقاي يارنسب در برگزاري كنگره ها ي ملي و بين المللي، برگزاري جشنواره هاي هنري در سطح ملي، مديريت موزه هاي شهدا، انجام تبليغات نوين در سطح كشور و اموزش سخنوري و روايتگري به پيام اوران ايثار لوح مدير شايسته به ايشان اهدا گرديد.

گفتنی است؛ يارنسب از هم استاني هاي و مديران ملي أستان است كه افتخارات زيادي را در سطح ملي از جمله مدير جوان نمونه كشور،مدير نمونه سطح ملي جشنواره شهيد رجايي،دريافت لوح سيمين و جام زرين جشنواره هنرهاي تجسمي بين الملي فجر ،دبيري دهها كنگره بين المللي و ملي و دبيري جشنواره هاي ملي تجسمي و …. را در كارنامه خود دارند و در شوراي هماهنگي موزه هاي سازمان ميراث فرهنگي كشور،در شوراي يادمان سازي وزارت فرهنگ وارشاداسلامي ،كميسيون تبليغات محيطي سازمان زيباسازي شهرداري تهران،جانشين كميته ايثارگران ستاد دهه فجر كشور و… عضويت و نقش بارز و شاخصي دارد.

یارنسب نمونه (1)  یارنسب نمونه (3)

یارنسب نمونه (4)

یارنسب نمونه (5)

یارنسب نمونه (6)

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201397
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. امیر گفت:

    آقای یارنسب افتخار استان و ایل بزرگ نویی است. قدر داشته هایمان را بدانیم .

  2. بویر احمد گفت:

    درود بر جناب آقای يارنسب ،کاش قدر این نخبه ها و فرزندان شایسته ی هم استاني رو بیشتر بدونيم..تشکر از بویر نیوز بخاطر بازتاب خبر ها و درخشش هم استانی ها در سطح ملی

  3. رضا گفت:

    به امید موفقیت روز افزون همه مردم گهگیلویه وبویر احمد
    درضمن آقای یارنسب از ایل نویی طایفه زیلایی روستای مندان می باشد

  4. جهاندیده گفت:

    آرزوی موفقیت برای جناب یارنسب و توفیق روزافزون و آرزوی بهترینها

  5. ایثارگر گفت:

    کاش در استان از نیروهای توانمند خودی استفاده میشد تا مدیران غیره بومی و بیگانه بر مسند قدرت و مدیریت این استان تکیه نمی زدند و این همه به مردم این استان بی حرمتی نمی کردند هرچند بی حرمتی هر فرد نشان از بی فرهنگی و بی شخصیتی آن مدیر بی لیاقت میباشد

  6. مارشال گفت:

    به ایل وتبار ننازیم به افتخار استان ونخبه ها بناز

دیدگاه شما