یکشنبه 7 شهریور 1395 - 21:56

کهگیلویه و بویراحمد در حسرت آشیانه بالگرد

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه کشور ایران بستر حوادث و سوانح است گفت: کهگیلویه و بویراحمد جزو نخستین استان‌هایی بودکه تقاضای ساخت آشیانه بالگرد داشت اما هم اکنون جزء محدود استان‌هایی است که آشیانه بالگرد در آن ساخته نشده است.

به گزارش تسنیم، ناصر چرخ‌ساز ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: خدمت در جمعیت هلال احمر و کار کردن در این مجموعه نیازمند عشق و علاقه است، زیرا کار در این مجموعه و دوری از خانه و خانواده کار بزرگی است.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر دغدغه آلام مردم را دارد و این بزرگ‌ترین نعمت برای کارکنان هلال احمر است، افزود: زحمات مدیر سابق هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد قابل تقدیر است، زیرا در گذشته جمعیت هلال احمر این استان متشنج بود اما با مدیریت تعاملی هم اکنون شاهد ایجاد آرامش در این مجموعه هستیم.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد یکی از معدود استان‌هایی بود که بدون هیچ حاشیه‌ای انتخابات هلال احمر را با آرامش برگزار کرد و در مرکز به خوبی از این استان یاد می‌شود.

چرخ‌ساز بیان کرد: مهم‌ترین فعالیت مدیر سابق عدم وجود دغدغه برای مرکز بود زیرا می‌دانستیم فعالیت‌ها در این استان به خوبی پیش می‌رود و حوادث به بهترین شکل مدیریت می‌شود.

وی با بیان اینکه بحران‌ها از جمله برف و کولاک در این استان به خوبی مدیریت شد عنوان کرد: شناخت کامل از مجموعه بهترین مزیت انتخاب مدیران هلال احمر از درون این مجموعه است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه کشور بستر حوادث و سوانح مختلف است، گفت: بیشتر حوادث طبیعی است که هیچکدام از ما از وقوع آنها اطلاع نداریم.

چرخ‌ساز تفاوت جمعیت هلال احمر با ارتش را نداشتن رصد عنوان و ابراز کرد: اتفاقات طبیعی از  جمله سیل و زلزله به طور ناگهانی اتفاق می‌افتد.

وی با اشاره به اینکه کشور بستر حوادث و سوانح است، ادامه داد: با توجه به بحران‌خیز بودن استان کهگیلویه و بویراحمد، همکاری مجموعه استانداری برای رسیدگی به بحران‌ها ضروری است و انتظار می‌رود در این زمینه کمک‌های بیشتری شود.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: با وجود پیگیری‌های انجام شده در مورد  آشیانه بالگرد امداد هوایی هنوز اقدامی انجام نشده، این در حالی است که کهگیلویه و بویراحمد جزء اولین استان‌هایی بود که تقاضای ساخت آشیانه بالگرد داشت و الان جزء آخرین استان‌هایی است که هنوز آشیانه در آن ساخته نشده است.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201389
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما