یکشنبه 7 شهریور 1395 - 21:43

دستگیری عوامل انتشار تصاویر مستهجن درفضای مجازی کهگیلویه و بویراحمد

22 نفر از متخلفان شبکه های اجتماعی در این راستا در سراسر استان دعوت، احضار و یا دستگیر و در نهایت شبکه های اجتماعی مذکور بعد از برخورد با مدیران و کاربران متخلف مسدود شد.

مسئول روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد گفت: عوامل انتشار تصاویر مستهجن در فضای مجازی با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) اطلاعات سپاه فتح این استان دستگیر شدند.

به گزارش «بویر نیوز»، روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویر احمد، سرهنگ پاسدار سید صداقت رضایی اظهار داشت: افرادی که اقدام به بارگذاری و انتشار تصاویر مستهجن در فضای تلگرام، واتس آپ و اینستاگرام می کردند در پی رصد فضای مجازی توسط کارشناسان حوزه ضد امنیت اخلاقی دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه هتک حیثیت و نشر اکاذیب از طریق اینترنت و سایر فضاهای مجازی جرم محسوب می شود، گفت: بر اساس بندهای الف و ب فهرست مصادیق محتوای مجرمانه، این افراد مورد تعقیب قضایی قرار گرفتند.

مدیر روابط عمومی و اطلاع رسانی سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد افزود: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) اطلاعات سپاه استان و هماهنگی های انجام شده با مراجع قضایی این افراد که در حوزه ضد امنیت اخلاقی و توهین به عقاید و مقدسات دینی مردم فعالیت می کردند شناسایی و در عملیاتی موفق دستگیر شدند.

سرهنگ پاسدار رضایی در خصوص جزئیات این عملیات گفت: 22 نفر از متخلفان شبکه های اجتماعی در این راستا در سراسر استان دعوت، احضار و یا دستگیر و در نهایت شبکه های اجتماعی مذکور بعد از برخورد با مدیران و کاربران متخلف مسدود شد.

وی با هشدار به افرادی که با شبکه های اجتماعی ضد امنیت اخلاقی و یا مذهبی با هر عنوانی همکاری می کنند، بیان کرد: نیروهای امنیتی و اطلاعاتی با رصد شبانه روزی شبکه های اجتماعی و فضای مجازی در صورت مشاهده فعالیت های ضد امنیت اخلاقی، توهین به مقدسات و عقاید دینی بر اساس قانون با عوامل این نوع فعالیت ها برخورد خواهند کرد.

وی از مردم ولایت مدار استان کهگیلویه و بویراحمد خواست هرگونه اطلاعات پیرامون فعالیت های ضد امنیت اخلاقی و یا توهین به مقدسات در فضای مجازی را به سازمان اطلاعات سپاه فتح یا اطلاعات نواحی بسیج اطلاع رسانی کنند.

نظرسنجی
فعلا نظرسنجی در جریان نیست
لینک کوتاه : https://boyernews.com/?p=201373
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :
  1. رویا گفت:

    خداروشکر

دیدگاه شما